Гл. Точка на Джункук
Чух някой да ме вика. Чакай малко! Този някой бе Лина! Тя се бе върнала! Зарадвах се, докато не осъзнах какво казва. Не, не беше просто ядосана! Беше бясна. Обърнах се към Рекса и й казах:- Каквото и да става, не искам да мърдаш от тук. Не искам да нарани и теб!
- Какво говориш? Никога не би не наранила!- защити я
- Напротив. Опита се един път, втори няма да й пречи. В момента разсъдака й не е кой знае колко добре.
- Гледай си работата! Ако нещо стане ще дойда! Убиецо!Когато каза последната дума имах чувството, че щях да се задавя. Нямах време да споря с нея и тръгнах към Лина. Минаха няколко секунди и вече стоях пред нея. Тя наистина беше побесняла, дано Рекса не се появеше, защото Лина можеше наистина да я нарани. Тукатът, който ми беше ударен ме изкара от мислите ми. Тя продължи с ударите и когато най-малко очаквах, тя извади ноктите си. Усетих топлата си кръв по бузата ми. Тя замахваше толкова бързо, че и да исках не можех да отбегна ударите й. Това беше странно, защото буквално бе по-бърза и от вампир. Явно й умръзна, защото застана върху мен, поглеждайки ме в очите. За момент се загледа в тях, сякъш видя нещо. Но това не ми пукаше. Чаках момента в който ще замахне и ще ме убие. Това й направи. Замахна, но не стигна до главата ми, защото някой хвана ръката й.
Гл. Точка на Джимин
Трябваше да направя нещо, защото тя щеше да го убие. Мисли Джимин, мисли. Ами, точно така! Лампичката ми светна и започнах да издирвам Рекса. Не ми отне много време преди да я открия в кухнята.- Рекса?!
- Кажи Джимин!
- Трябваш ми спешно. Имам план.
- Слушам те.
- Ще отидеш при Лина. Сега! Веднага! Защото иначе Кук ще умре.
- Нека умира. Не ми пука за него, но ми пука за нея. Знам, че сега е бясна, но след време това ще й тежи!
- Точно така! Искам да спася и двамата! Съгласна ли си?- попитах я за последно
- Нека го направим!Само това чаках да чуя преди да я гушна й да я заведа в стаята. Беше много рисковано, за това казах на Джин да я покрие с заклинание, ако Лина се опита да я нарани, което малко ме съмняваше. Видях как Майкълсън замахва да убие Джункук, но Рекса спря ръката й.
ESTÁS LEYENDO
Frozen life(BTS❤️)
Fanfic❤️BTS❤️ JIMIN❤️ JUNGKOOK❤️ Болка. Самота. Разочерование. Смърт. Лина Майкълсън е нормално момиче, което учи в гимназия заедно с брат й Крис Майкълсън. Живота им за сега върви добре, докато една грешна стъпка не разруши всичко. И болката, самотата...