Гл. Точка на Лина
Пред мен стояха Рекса, Джин и убиеца. Какво ставаше с мен, по дяволите? Какво ми се случва, мамка му?- Лина, искам от теб само да се успокоиш!- предложи ми Джин
- Не мога!- изръмжах
- Трябва!
- Казах ти, че не мога!- продължавах да ръмжа
- Ще стане много по-лошо, ако не се успокоиш! Чу ли ме?
- Не ми пука!
- Трябва да ти пука! Като не за нас, ами Рекса?Сега се сетих, че тя е тук. Не исках да я наранявам, но проблемът ми беше, че не можех да се успокоя. Ако я нараня нямаше да си го простя...
- Лина...- Джимин повтори името ми, приближавайки се
- Не ме докосвай, тъпако!
- Моля те...
- Не ми се моли бе, нещастник!Усещах как всеки момент щях да пусна тази сила да ме завладее. Не исках, но нервите ми бяха опънати до краен предел.
- Хайде Лина!- отново беше Джимин
И сега разбрах какво стана! Очите ми се промениха в толкова силно сиво, че чак минаваше за бяло.
Погледнах си ръцете. Около тях имаше снежинки. Исках да махна тази сила от мен. Но ако я пуснех, някой щеше да пострада.
- Лина! НЕДЕЙ! НЕ Я ПУСКАЙ!- развика се Джин, явно положението беше много лошо
Видях го да вади книгата си с заклинания и започна на чете някое от тях. Това не ме успокояваше и то никак. Не можех да издържа повече и пуснах... силата... Цялата стая засвети и тази сила ме погубваше. Не... някой щеше да пострада. Изпищях... не може да е истина. Пак мина писък през устата ми. Вдигнах погледа си и се стреснах...
- Рекса???
Двете ни сили се бяха свързали. Тя имаше... ОГЪН!!! От мен се излъчваше леда, а от нея огъня. Такива сили... за пръв път виждам. Огледах се и всички други бяха затаили дъх. На Рекса очите се бяха променили в червено и виждах пламака в тях.
- КАКВО СТАВА С НАС?- развиках се
Убиеца хвана Рекса и видях, че тя го опари. А при мен дойде Джимин. Дръпна ме и излязохме от стаята. Когато ме пусна, забелязах че устата му трепереше от студ, а ръцете му бяха измръзнали. Какво направих?
- Добре ли си?- попитах го
- Да, добре съм! Не се притеснявай за мен, ти само се успокой.Малко по малко ядът си отиваше, а на негово място идваше притиснението. Станах нормална, а Джимин си отдъхна.
- Така е по-добре!- изказа се
- Трябва да намеря Рекса! ВЕДНАГА!Излязох от стаята с бясна крачка...
YOU ARE READING
Frozen life(BTS❤️)
Fanfiction❤️BTS❤️ JIMIN❤️ JUNGKOOK❤️ Болка. Самота. Разочерование. Смърт. Лина Майкълсън е нормално момиче, което учи в гимназия заедно с брат й Крис Майкълсън. Живота им за сега върви добре, докато една грешна стъпка не разруши всичко. И болката, самотата...