Гл. Точка Джимин
Бях толкова възбуден, че не издържах. Исках да я сграбча и да и покажа кой съм аз. Това момиче ме съсипваше. Но щом така ще играем, значи няма да загубя. Не обичам да губя и точно от нея, никакъв шанс. Тази мъничка лигла... ъхх какви неща ще и причиня, че на сутринта няма да може да ходи. Ще я измъчвам до последно. А за това което направи днес ще си плати и то скъпо.Гл. Точка на Лина
Пуснах душа и започнах да размишлявам. Всичко това което се случи. Вчера изгубих двама човека, които бяха прекалено скъпи за мен. Пуснах сълзите си да се слеят с капките вода. Това напрежение, тази болка... Боли ужасно. Но ще видят нова Лина която никой не е познавал. Ще я видят и ще ги боли повече от колкото мен в момента. А Джимин, той ще се влюби в мен и тогава ще го съсипя. Джункук ще си плати прескъпо. Спрях водата и обвих кърпа около тялото си. Изтрих лицето си и излезнах от банята. Намаше да плача повече. Край! Реших да се позабавлявам малко. Свалих кърпата от тялото ми и отворих вратата. Стъпвах бавно, тихо и спокойно. Бях чистогола, но не ми пукаше особено. Пристъпвах по стълбите кротко. Чух гласа на Джимин:- Готова ли си най-после принцесо?
Погледна към мен и застина. Огледа ме отново, но тази път много бавно. Все едно искаше да види всяка една част от мен и да я запомни. Върна погледа си на очите ми и ги промени да светят в червено, а след това пусна и зъбите си. Аз не промених мойте, макар че исках. Дори не пуснах и ноктите си. Джимин се облегна на дивана на който стоеше и ме гледаше така:
Усмихна ми се игриво и за една секунда дойде пред мен. Хвана ме грубо за врата и започна да целуна на всякъде без устните. Истенах тихо, колкото да ме чуе. Грабна ме и ме бутна на дивана. Легнах по корем и Чим зацелува гърба ми.
- Значи ме предизвикваш!- прошепна в ухото ми- Така ли, скъпа?
- Точно така, мили мой.- отвърнах му спокойноОбърна ме да съм по гръб. Погледнах го в очите му и видях, желанието. Плъзнах ръката си по плочките му, докато не стигнах надутото му място. С един замах свалих тениската му. Отново направих това и се усмихнах. Преобърнах ни и вече аз бях отгоре. Започнах да целувам врата му, след това минах на перфектните плочки, като оставах синьо-лилави петна. Джимин изпъна главата си назад от удоволствие. С устата си целувах, а с ръката си стиснах леко члена му.
- Ако знаеш какви неща съм ти намислил.- каза ми
- Хах, ако знаеш аз какви.Продължих с действията си. Разкопчах ципа на панталоните му и ги свалих, а след това го последваха и боксерките. Останах учудена, защото не вярвах, че ще има толкова голям. Исках да го ядосам и целувах около слабото му място. Той ми изръмжа, аз пък измърках. Хванах члена му с две ръце и започнах да движа нагоре и надолу. Чим изстена. След това го сложих в устата си пускайки език. Милия не знаеше къде се намира от удоволствие. Продължавах с тези движения и усетих, че скоро ще свърши. Буквално беше на края и аз спрях. Дръпнах се от него и се запътих към стаята ми.
- Ах, ти малка кучко.- изсъска ми
- Хареса ли ти, глупако?- изсмях се
- Ще видиш ти! Скоро какво ще стане.Отново му показах среден пръст без да се обръщам назад и влязох в стаята ми.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Frozen life(BTS❤️)
Fanfic❤️BTS❤️ JIMIN❤️ JUNGKOOK❤️ Болка. Самота. Разочерование. Смърт. Лина Майкълсън е нормално момиче, което учи в гимназия заедно с брат й Крис Майкълсън. Живота им за сега върви добре, докато една грешна стъпка не разруши всичко. И болката, самотата...