Milý denniček, som sama. Tak ako vždy, sama. Otec je v Brooklyne a ja? Ja som vo Forkse, zapadákove. Každý deň sa s ním snažím spojiť, ale nikdy mi nezdvihne. Dokonca premýšľam nad tým, že ho prekvapím a zrazu sa objavím u neho v byte. Jediný kto ma naozaj chápe je môj najlepší kamarát, Jacob. Jacob je vlkolak, vysoký, svalnatý, krátke tmavé vlasy a nádherné hnedé oči. Vie o mne všetko, presne tak ako aj ja o ňom. Už dva mesiace som nasáčkovaná v Jacobovom dome. Jeho otec, Billy mi povedal, že je to v poriadku, pretože ma berie ako jeho vlastnú dcéru. Delím sa s Jacobom o jednu izbu a jednu posteľ. Nevadí mi to, veď komu by aj vadilo spať pri tom naj sexy chalanovi? Deň čo deň mi chýba môj otec a snažím sa byť silná a neplakať, no niekedy skrátka explodujem...
„Aria?! Aria?!“ počula som mne dosť známy hlas a do izby vtrhol Jacob čím ma vyrušil. Pozrela som sa na neho a nevinne sa usmiala. „Už je večera. Poď sa najesť a nepíš stále do toho denníku,“ pozrel sa lepšie na mňa a podišiel ku mne, „Aria, naozaj, sprav so sebou niečo. Nesmieš takto vyzerať, čo by si pomyslel tvoj otec, ak by ťa takto uvidel? Zodral by ma z kože.“ Dopovedal so strachom v očiach. „Zas tak hrozné to nie je.“ Povedala som a on vygúlil oči. „Nie je? Aria videla si sa v zrkadle? Opuchnuté oči, kruhy pod očami a máš ich červené z nedostatku spánku. Si chudá, dá sa povedať, že dosť,“ Jacob vydýchol a pokračoval ďalej, „musíš jesť pravidelne a starať sa o seba. Myslíš si, že neviem, že každý večer plačeš v kúpeľni?“ tak toto ma dostalo. „Ako si o tom vedel?“ spýtala som sa zarazene. „Som vlkolak a my počujeme a cítime všetko.“ Pousmial sa a odišiel z izby.
Odhodila som zo seba deku, nazula papučky a šla do jedálne. Keď som kráčala dolu schodmi, cítila som príjemnú vôňu. Nevedela som ju však zaradiť, pretože tam bola vôňa mäsa a nejakého koláča. Zaklopala som o zárubňu a vošla do jedálne. Vtedy sa na mňa pozrelo päť hláv. Jacob, Lea, Seth, Embry a Billy. No super skoro celá svorka vlkov. Jacob sa na mňa usmial a Seth pribehol ku mne a odprevadil ma k mojej stoličke, ktorú mi následne odtiahol a pomohol mi ako gentleman. Embry mi podal zeleninu a na môj tanier mi naložil ryžu. Následne prišiel Jacob a na môj tanier položil obrovské kuracie mäso. „Toto nezjem.“ Zamrmlala som. „Ale zješ. Pozri sa ako vyzeráš. Takto dievča vyzerať nesmie. Robíš nám hanbu.“ Vravela Lea a vôbec sa na mňa ani len nepozrela.
„Hanbu? Tak hanbu? Prepáč, ale pokiaľ si si nevšimla, tak na tom nie som dobre.“ Odvrkla som a venovala sa jedlu. Seth ma objal okolo pliec, Jacob mi chytil ruku a Embry niečo povedal Lee. Počas večere som sa stihla niekoľko krát pohádať s Leou. „Prečo ťa asi tvoj otec opustil?“ povedala Lea. „Neopustil ma!“ odvrkla som. „Nie? Tak prečo ti nezdvíha, nepríde ťa pozrieť a ani raz ti nezdvihol?“ stále pokračovala a ja už som mala slzy na krajíčku. „To by už stačilo Lea!“ skríkol Billy a ja som sa prudko postavila zo stoličky. „Máš pravdu. Nekontaktuje ma a nenavštívil ma, ale nikdy by ma neopustil. To by radšej zomrel.“ Dopovedala som a odišla do izby.
Sadla som si na posteľ a znova sa snažila dovolať otcovi. Na moje prekvapenie znova nič. Odhodila som mobil a rozvalila sa na posteľ. „Kde si, oci?“ zamrmlala som a neposlušná slza mi zbehla po líci. Postavila som sa a podišla k oknu. Videla som ako Seth, Lea a Embry odchádzajú. Embry si ma všimol a pousmial sa s ľútostivým pohľadom. Pousmiala som sa a následne zatiahla závesy. Oprela som sa o stenu a vydýchla. Stále som si prehrávala to čo povedala Lea. Je možné, že by ma naozaj opustil? Svoje jediné dieťa? Pozrela som sa na hodiny a skoro ma šlahlo.
„Je desať hodín.“ Povedala som. „Mala by si si ľahnúť.“ Povedal Jacob keď vchádzal do izby. „Idem sa osprchovať.“ Povedala som a brala som si pyžamko. Jacob len prikývol a hodil sa na posteľ. „Nie, že budeš zasa plakať!“ skríkol po mne keď som zabuchla dvere. Po pol hodine som vyšla z kúpeľne a hodila sa vedľa Jacoba, ten si ma k sebe pritiahol, objal ma a hladkal ma po vlasoch. Po chvíľke som zaspala v jeho objatí.
YOU ARE READING
Bane's daughter
FantasyAria je dcéra Magnusa Bane, veľkobosoráka Brooklynu. Je to jeho biologická dcéra, jej matka zomrela pri pôrode už veľmi dávno. (Áno viem že bosoráci nemôžu mať deti, ale proste nejakým zázrakom sa to stalo) Asmodeus je Magnusov otec čiže tým pádom j...