Otec sa stále tváril smutne, no nechcel to dávať veľmi najavo. „Oci no tak, nejdem si ho brať. Až po pár rokoch a navyše sme len začali spolu chodiť. Je to dosť skoro na svadbu.“ Povedala som a objala som ho. „Máš pravdu. Zabil by som ho, ak by ste sa teraz vzali.“ Povedal so zlosťou. „Oci?“ oslovila som ho. „Ja a Alexander musíme mať pred vami svadbu.“ Odvetil naduto. Ach bože, ten môj otec sa správa niekedy ako malé dieťa.
„Alec! Otec sa správa divne!“ zakričala som a behom sekundy tu bol nastúpený Alec aj s Markusom. Otec ma od seba trošku odsotil a začal kráčať smerom k Markusovi. „Ty!“ povedal. „Magnus?“ spýtal sa ho Alec a pozrel sa na mňa. „Markus, bež!“ zakričala som, no on len tam stál. „Ty! Vypadni mi z očí!“ zakričal tak hlasno až praskol pohár s vodou. Markus sa na mňa nechápavo pozrel, no potom odišiel do mojej izby. „Oci, toto si prehnal. Správaš sa ako malé dieťa. Nejdem si ho brať! Bol to len sen, oci . Len sen! Sama neviem kedy a či si ho vezmem.“ Povedala som a odišla som za Markusom.
Otvorila som dvere a Markus ležal na posteli. „Čo sa mu stalo?“ spýtal sa ma. „Je to na neho moc. Chodíme spolu a potom ten sen čo som mala, že sa vezmeme a pôjdeme na svadobnú cestu na Hawai.“ Povedala som a Markus sa potešil. „Vždy som chcel ísť na Hawai.“ Povedal a zasmial sa. „Ale nechápem ako si môže byť istý, že si ťa vezmem tak skoro.“ Odvetila som a posadila sa na posteľ. Markus sa ku mne privinul. „Len sa obáva o teba. Veď to nebolo tak dávno, čo ťa uniesli. A čo si sa vrátila. Chce s tebou stráviť čas. Pochopil som to hneď ako si mi povedala o tom sne. A navyše. Mám pocit, že sa Magnus a Alec vezmú skôr než my.“ Povedal a uškrnul sa.
„Ako to vieš?“ spýtala som sa. „No, Alec sa ma pýtal také veci.“ Povedal a ďalej ma už nechcel oboznámiť. „Markus Lee budúci Bane! Okamžite mi to povec!“ zvýšila som troška hlas a on sa zasmial. „Budúci Bane?“ spýtal sa. „Áno. Keďže nemáš priezvisko a chcem aby sme boli kompletná rodina a aby naše deti mali priezvisko, tak budeme Bane. Aspoň náš rod nevymrie. A svojho priezviska sa len tak ľahko nevzdám.“ Povedala som a on prikývol. „Dobrý argument.“ Povedal a zasmial sa. Asi tak pol hodinu sme ležali na posteli a rozprávali sa. Zrazu sa však Markus postavil a začal sa obliekať. „Kam ideš?“ spýtala som sa.
,,Musím, veď vieš kam.“ Povedal a obliekol si na seba kabát. „Edom.“ Zamrmlala som a podišla som k nemu. „Buď opatrný, nezbaľ tam žiadnu démonku a vráť sa mi čo najskôr.“ Povedala som a dala som mu pusu. „Neboj sa. Hneď som späť.“ Povedal a odišiel. Vyšla som z izby a znova som našla len Aleca. „Kde je?“ spýtala som sa ho a on si len vydýchol. Podišla som k nemu a zistila som, že má oči od sĺz. „Čo sa stalo?“ spýtala som sa, no on bol len ticho.
„Alexander Gideon Lightwood! Čo sa stalo?“ spýtala som sa vyšším tónom. „Pohádali sme sa. Keď si odišla za Markusom, Magnus mi všetko povedal. Začal som ťa brániť, pretože viem, že by si si ho hneď nevzala. Viem aké to je medzi vami, takže som si vyjadril svoj názor. Samozrejme Magnus sa na mňa nahneval a skoro ma trafil. Vyčaroval nejakú guľu, ktorá ma skoro trafila. A na tú poslednú vetu, ktorú povedal predtým než odišiel nezabudnem. 'Je to moja dcéra, nie tvoja, tak o nej nerozhoduj.‘ Dosť ma to dostalo, Aria. Viem, že nie som tvoj otec, no chcem si Magnusa vziať a tým pádom sa ty staneš aj mojou dcérou. Beriem ťa ako svoju dcéru, no on to nechápe.“ Povedal a napil sa.
Toto bolo prvýkrát čo som videla Aleca piť. „Potom buchol dvermi a odišiel.“ Odvetil a chcel sa znova napiť, no prekazila som mu to. „Mal si dosť.“ Povedala som a vzala som mu pohár aj s fľašou. „Neboj sa, vy si to vysvetlíte a všetko bude v poriadku. Veď navyše otec ťa strašne ľúbi a kvôli jednej hádke by ste to skončili? Nemyslím si. Ja si myslím, že hádky posilnia vzťah.“ Povedala som a on sa zasmial. „Ako kedy, chrobáčik, ako kedy.“ Povzdychol a šiel si ľahnúť. Nedokázala som sa pozerať na to, ako sa Alec trápil. Vzala som mobil a čakala som až mi to otec zodvihne. „Vráť sa domov, oci.“ Povedala som hneď ako zodvihol.
„Je tam Alexander?“ spýtal sa. „Áno, šiel spať, pretože sa opil kvôli vašej hádke, ktorá mimochodom bola ohľadom mňa. Oci, Alec vie ako je to medzi mnou a Markusom a prečo? Pretože on je tu vždy a ty nie. Vždy keď sa vzbudím, uvidím Aleca a on mi povie, že si odišiel. Preto vždy idem za Alecom, keď sa niečo vyskytne.“ Povedala som mu so zlomeným hlasom. „Prepáč, zlatíčko. Hneď som tam.“ Povedal a zložil. Do troch minút stál predo mnou. „Posaď sa. Myslím si, že sa potrebujeme pozhovárať.“ Povedal a ja som ho poslúchla. Takto sme sa rozprávali tri hodiny. Povedala som mu všetko, úplne všetko. Otec sa sem tam rozplakal a niekedy bol zasa nahnevaný, no bola som rada, pretože sa mi konečne venoval.
STAI LEGGENDO
Bane's daughter
FantasyAria je dcéra Magnusa Bane, veľkobosoráka Brooklynu. Je to jeho biologická dcéra, jej matka zomrela pri pôrode už veľmi dávno. (Áno viem že bosoráci nemôžu mať deti, ale proste nejakým zázrakom sa to stalo) Asmodeus je Magnusov otec čiže tým pádom j...