11/2.BÖLÜM - SEN BENİMSİN

14.9K 1.4K 190
                                    


11.BÖLÜMÜN DEVAMI =)

Kartal evin kapısını açtığında Karaca gözlerini kısmış, çocuk gibi dudak bükmüştü.

"Senin bugün hastahanede işin yok mu?"

"Yok."

"Hiç mi?" dedi ağlamaklı bir sesle.

"Hiç. Neden ki?"

"Bir umut işte."

"Anlamadım."

"Bende."

"Karaca iyi misin? Eve gelmemiz mi seni tedirgin etti? Biraz güzel vakit geçireceğiz. Hepsi bu. Neden tedirginsin?"

Karaca içinden 'Çünkü o mesajı okudum. 'Bir iki kez takılır, sıkılırım' başlıklı mesajını.'

"Yok, iyiyim. Açım ya. Ondan huysuzum."

Adam yavaş yavaş kıza yaklaştı ve duvarla kendi arasında kalana kadar durmadı.

"Bende açım..." dedi dudaklarına bakarak. "Hem de çok..."

"Sucuk?"

Adam yüzünü buruşturdu. "Sucuk mu?"

"Sucuklu yumurta yapalım. Ya da menemen. ben bayılırım menemene. Hele de soğanlı ve salçalı."

Adam kahkaha attı. "Gerçekten çok değişiksin. Bazen hiç de göründüğün gibi olmadığını düşünüyorum."

Karaca dudaklarını ısırdı. "Na-nasıl?"

"Ne bileyim, yapmacık bebek gibi duruyorsun. Ama içinin daha doğal olduğunu düşünüyorum. Sanki içinde bambaşka bir Karaca var ve bu

Karaca sanki seni rahatsız ediyor diye saklıyorsun."

"İçimde beni rahatsız eden tek şey şu kıçıma giren sikring," diye homurdandı.

"Ne?" dedi adam.

"Yok içimde bir şey," diye çemkirdi.

Adam çapkınca gülümsedi. "Yaa, en sevdiğim."

Kız adamın anladığı şeyi fark edince gözlerini kocaman açtı. "Saç-saçmalama öyle değil. Sikring var içimde."

"O ne?" adam kahkaha atacaktı. Kız kımıl kımıl kıvranıyordu.

"Şu konuyu kapatalım mı?"

"Tamam," kızdan uzaklaştı. "Kahvaltıda ne seversin?"

"Tost. Fazla çeşit sevmem. Zeytin falan."

Kartal gülümsedi. Evet bunu biliyordu. "Bir arkadaşım var. O da öyle, pek bir şey sevmez. Üstelik adaşın biliyor musun?"

Karaca yutkundu. "Kız yani?"

Kartal kızın gözlerinin içine baktı. "Sadece kız demek... Imm nasıl desem, o biraz farklı. Çok tatlı, sempatik ve çok ama çok doğal. Bugüne kadar tanıdığım en saf kız. Tanısan sen de çok seversin. Birgün seni de tanıştırırım."

Karaca gülümsedi. "Demek çok seviyorsun onu? Ne tatlı."

Kartal başını aşağı yukarı salladı. "Bugün işimin olduğunu söyledim ona, bozuldu galiba. Dur arayım da çağırayım. Hem tanışırsınız."

Karaca gözlerini kocaman açtı ve üzerine atladı. "Yok arama!" diye cırladı.

Kartal kaşlarını çattı ve kıza baktı. "Neden?"

KARA KARTAL / KARA SERİSİ II  - FİNALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin