-62-

4.6K 319 72
                                    

-Chcesz tego? - zmartwiony głos Minho brzmiał dla młodszego jak coś czego tu nie powinno być. Czy chciał dotyku? Przyjemności? Zbliżenia? Miłości? Tak. Chciałby. Tylko czy to był jedyny sposób, aby chłopcy przyznali się do uczuć. Lee nie chciał robić nic na siłę. Nie czuł potrzeby "zaspokojenia się" czy "dotyku". Potrzebował Jisunga, a Jisung jego. Uczucia kipiały, pewność siebie rosła, oddechy przyśpieszały, a oczy migotały jak nigdy.
-Ja... - Głos koreańczyka drżał i był cichy. Starszy delikatnie masował jego boki, co chwilę składając na jego skórze delikatne pocałunki.
-Nie musimy. - szept chłopaka był doskonale słyszalny, mimo to Han nie zwrócił na to uwagi.
-Minho, jeśli to zrobimy...
-Tak, wiem. Wszystko między nami się zmieni. Ale już za późno. -Lee mu przerwał. Jisung przymknął powieki. Źle się czuł. Jakby nie miał pojęcia co właśnie robią. Niby to tylko dotyk, a jednak coś więcej. W końcu przez dotyk, gesty, czyny pokazujemy co czujemy. - Ji?
-Hyung, boję się-szepnął czarnowłosy, który zaczął czuć zimno na skórze, chodziaż starszy chłopak cały czas go dotykał. Minho nachylił się nad chłopakiem i złożył delikatny całus na jego nabrzmiałych wargach. Han uśmiechnął się i otworzył na chwilę oczy. Starszy patrzył na niego smutnym, ale pełnym troski wzrokiem. Za wcześnie. Nie był w stanie posunąć się dalej, mimo że pragnął młodszego i chciał mu dać jak najwięcej bliskości oraz przyjemności.
-Kocham cię. - szepnął Minho nadal patrząc w świecące oczy młodszego. - Kocham cię zapewne od dawna. Tyle lat się przyjaźnimy, że nie mógłbym nic do ciebie nie czuć. Będę przy tobie zawsze, będę Ci pomagać w pracach domowych, będę Ci robić ryż, kupował kebaba i wszystko inne. I pewnie będę zawsze zazdrosny i zranię cię jeszcze dużo razy, my nie...
-Minho,  nie musisz mi tego mówić. Wiem to. - Przerwał Han, złapał go za ramiona i przyciągnął do mocnego pocałunku. - Ja ciebie też, idioto.
Całą noc wymieniali się pacałunkami, a ich bliskość była jedynym czego pragnęli od początku. Dwa ciała zmieniły się w jedno, dwie duszę zostały połączone silną więzią, a uczucia zostały odzwajemnione.

_____________________
NiE mA seKsOw, nie umiem tego pisać i wg to... Koniec??

Hey | minsungOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz