Özel Bölüm

1.3K 130 15
                                    

Bu bölüme özel bölüm yazdım çünkü Uzay'ın ağzından yazacağım. Nefes'in mesajından sonra neler olduğunu anlatan bir bölüm olacak ve bu bölümden sonra Uzay hikayeden çıkacak. Bir daha girer mi? Girerse ne zaman girer bilemem.

🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

Nefesi derse girdikten sonra görmemiştim. Kız resmen buhar olup uçmuştu. Arayıp rahatsız etmek de istemedim. Sadece bekliyordum.

Bir kafeye geçip oturdum saatlerce ne bir mesaj vardı ne de bir arama. Nefes gelmemişti de.

Aklıma gelen ani bir fikirle arabaya gittim koşar adım. Gaza bastığım gibi kendimi evde buldum. Asansörü beklemeden koşarak merdivenlerden çıktım ve Nefeslerin evinin kapısını kırarcasına çalmaya başladım. O sırada Cansu hışımla kapıyı açtı ve bağırmaya başladı.

"Kırdın kırdın. Aptal mısın be!? İnsan yaşıyor bu evde insan. Her gelen öküz gibi vuruyor. Hayır yani bir yerde sert vurun diye bi yazı falan mı var? Bilmiyorum ki!"

Cansu daha da bağırmaya devam edecekti ki elimle ağzını kapattım.

"Amma ta ta va yaptın be kızım. Apartman burası. Ne bağırıyorsun? Alt tarafı bir soru soracağım."

Cansu ateş çıkan gözleriyle bana bakmaya devam etti. Ardından gözleriyle ağzındaki elimi işaret etti ve hemen elimi çektim.

"Nefes'i soracaksın. Ama boş yere nefesini tüketme söylemeyeceğim." dedi.

Ardından kapıyı suratıma çarptı ve ben orada kalakaldım. Ardından hızla eve girdim ve Nefes'i aramaya başladım. Ama çalmadan suratıma kapanıyordu telefon. Ben daha ne olduğunu anlamadan bir mesaj geldi.

Nefes: Üzgünüm gerizekalı böyle ayrılmak istemezdim ama ben gidiyorum. Nedeni artık İstanbul'da olmamam gerektiğini anladım ve seninle yaşadığımız şeyin basit bir beğeniden ibaret olduğunu farkettim. Hoşçakal.

Daha mesajın şokunu atlatamadan Nefes tarafından engellendim.

Aslında şok olmaya ne gerek vardı ki. Kız haklıydı. Hem gidip ergen gibi (burada yazar şöyle düşündü; keşke birisiyle konuşurken bunları söyleseydi de karşısındaki kişi de ergenleri bara almıyorlar deyip kapak etseydi Uzay'ı sisşsşsşsş) bir bara girip içip içip sarhoş mu olacaktım. Hayır tabi ki.

Nefes de benim için diğer kızlardan birisiydi. Onunla ilgileniyordum çünkü ağıma iyice düşmesini istiyordum. Bana iyice inanmasını.

Ama görünen o ki prensesimiz güvenememiş.

Umrumda mı? Hayır. Artık önümüzdeki kızlara bakalım.

💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Buraları yazarken Uzay'dan midem bulandı. Ama napalım kader böyleymiş ağwşspwiqsp.

Hadi gülümler sizi seviyorum. Oy ve yorumu çok görmeyin görüşürük. 🧡💛😂😂😂

Baldan Tatlım (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin