10. a Richard...

268 20 0
                                    

Táto časť je venovaná mojej najlepšej kamarátke, ktorá sa po 4 dňoch konečne vrátila z Polska: baraisbest_16
-------

,,Ľudia!?" Zakričí plne unudená Domča z obývačky.

,,Áno, moja?!" Zakričím späť a celý naš rozhovor aj s chalanmi pokračuje krikom, keďže je každý v inej miestnosti.

,,Nechce sa vám ísť sa prejsť do mesta a prípadne skočiť na zmrzlinu?!" Navrhne brunetka v obývačke a chvíľku je ticho než sa ako prvá ozvem ja.

,,Jasné! Chalani!?"

,,Áno!?" Počujem Marka z mojej spálne...

,,No?!" ...a Richarda z hosťovskej.

,,Pôjdeme na zmrzlinu!?"

,,Áno!" Zakričali obaja a už bol počuť iba dupot po parketách. Po malej chvíľke obaja pribehli do kuchyne a začali sa spolu nekontrolovateľne smiať na čož po chvíli Marek zpozornel a pozrel podozrivo na Richarda.

Ale no tak.

,,Dominika!" Snažila som sa prekričať Richardov smiech.

,,Áno!" Je počuť, že pochopila o čo sa tu snažím a mala v pláne mi pomôcť. To tá telepatika medzi nami.

,,Choď sa pripraviť!"

,,Dobre! Čo si mám dať na seba!?" Snažili sme sa vymyslieť scénar na dlhý rozhovor až kým sa Richard neprestane smiať. Čož nakoniec aj prestal, no už sme nabehli tému takže sme ju museli aj dokončiť.

,,Čo keby sme sa všetci obliekli podobne!" Vykríkla som a aj keď s mojim nápadom najprv neboli spokojný našťastie mam dobré presviedčacie schopnosti.

Všetci sme si dali biele krátko-rukávové tričká a čierne džíny. Všetci sme si dali biele dopánky a ešte zobrali slnečné okuliare aby to nebolo také suché.

,,Joooo!" Zakričali sme.

Som s ľuďmi, ktorých milujem a som šťastná. Chýba tu už iba Michal.

-
-
-

Prechádzame sa mestom a každý je svoju zmrzlinu. Smejeme sa na úplných blbostiach, vykrikujeme na celé mesto a žívame si spoločne strávené chvíľky. Až do doby než...

,,Marek, Môžem ti niečo ukázať?" Spýta sa Domča a Marek prikívne. Odtiahne ho k pamiatke, ktorá je pár metrov od nás a ja tu ostanem sama s Richardom.

Chvíľku sa rozprávame než sa to stane.

Pozrela som na Mareka s Domčou a Richard...

Love ya💕

Plán B /Book 2/Where stories live. Discover now