Možno by nevadilo ak by som iba trošku... oh bože.
V tej chvíli som to konečne pochopila. Človek, pre ktorého toľko riskoval a ktorého miľuje sa na obrázku na jeho mobile bozkával s najekou brunetkou. Ako som tú fotku mohľa prehliadnuť keď je na instagrame.
Ešte ten popisok: "with love ❤" bože tak toto ho naozaj mohlo dostať.
Poznáte ten pocit, keď vám konečne začne niečo dávať zmysel a vy by ste sa najradšej buchli po hlave a povedali si: "ako je možné, že som to nevidela."
,,Miko?" Ozval sa ospalý chrapľavý hlas a mne jeho iphone vypadne z ruky. Našťastie ale padol na postel.
,,M-Michal. Prepáč... ja... iba som chcela v-" začnem koktať, no Michal sa iba pokojne posadí na kraj postele.
,,To je v pohodě. Aspoň to víš a já to nemusím říkat." Povie smutne a pohľad sklopí k zemi.
,,Je mi to ľúto." Prisadnem si k nemu a obímem ho vôkol pliec. Nebolo to moc pohodlné, pretože je aj v sede vyšší ako ja takže som mala ruku nepíjemne vysoko.
,,Nemůžeš za to. Prostě jsem byl až moc naivní."
,,To nehovor. Možno je to iba ne-"
,,Nedorozumění? Nemyslím si."
,,Nechaj ma sa s ním porozprávať."
,,Ne. Nestojí to za to. Vždyť já jenom chci aby byl šťastný."
,,Michal..."
,,Je to v pohodě Miko. Mně to prějde."
,,Takto to nemá byť."
,,Ale jo. Přesně takhle to má být a já to nezmněním." Postavil sa a zatvoril sa v kúpeľni. Potom bol počuť iba prúd vody a tiché vzliky. Vidieť, či počuť Michala plamať je naozaj vzácne. Je silný a nerád poukazuje na svoj smútok, či "slabotu."
,,Marek?" Zavolám na svojho bruneta, keď vojdem do jeho izby.
,,Ano?" Ozve sa z jeho štúdia a ja idem hneď za ním.
,,Viem, čo je Michalovy."
,,Vážne?" Spýta sa prekvapeně a hneď odvráti pohľad od monitoru.
,,Pozri sa na Richardov instagram a pochopíš." Poviem a on si do rúk zmätene zoberie svoj mobil a začne hľadať.
,,Bože." Povzdychne si a prehrabne si rukou vlasy.
,,Chcem sa s ním porozprávať."
,,S Kelem?"
,,Ano."
,,Jsi si jistá?"
,,Ano! Napíšem mu aby sme sa stretli."
,,Myslíš, že přijde?"
,,Nie. Pôjdem na Slovensko."
,,Mohla by jsi počkat. Už se posunuly v pátrání. Všechno se vyřeší a půjdeme vám dát do pořádku byt."
,,To môže ale ešte trvať dosť dlho. Chcem to vyriešiť čo najskôr."
,,Kdy?"
,,Zajtra...?"
,,Zítra? Miko, jdeš na to až moc rychle."
,,Ja viem ale nemôžem si pomôcť."
,,Tak jo. Zítra pojedeme na Slovensko. Je to taky příležitost si promluvit s Dominikou, která je teď podle Honzy u kamarátky." Povie a ja sa začnem nervózne hrať so svojimi prstami. ,,Miko já vím, že se ti do toho moc nechce, no nemůžeš to tak nechat."
,,Ja viem, Marek."
,,Takže jí teď můžeš napsat stejně jako Richardovi." Povie a ja prosto prikývnem a zoberiem do rúk mobil...
-28🌹
Ľudkovia, nabudúci týždeň budem na dovolenke na lyžovačke takže nevyjdu časti. Hneď potom sa to budem snažiť dobehnúť 💕
love ya all
YOU ARE READING
Plán B /Book 2/
FanfictionMáme tu druhú knihu! ? Je to pokračovanie "Gejmr bratom?" Dúfam, že sa vám bude páčiť aspoň tak veľmi ako tá predošlá. Ináč, to mi pripomína... odporúčam vám si prečítať najprv tú prvú, inak nebudete vedieť o čo sa jedná vo veľa prípadoch.