34. "...aj keď nevieš o čom hovorím."

233 16 3
                                    

Ráno bolo nesmierne nepríjemné. Nebolo to kvôli bolesti žalúdka, ktorú som pociťovala ani kvôli rozbitému džbánu v kuchyni. Skôr som mala strašne divný pocit.

Okolo dvanástej mi napísal Jakub, či by som s ním nechcela ísť von sa trochu odreagovať a ja som nečakane súhlasila.

Teraz je konkre jedna hodina a ja sa chytám ísť von.

,,Jdeš někam?" Do izby vojde Marek, keď si vyberám oblečenie.

,,Áno. Ehm. Idem von s jedným kamarátom."

,,Aha. Tak jo. Hlavně si dávej pozor." Povie, no v jeho hlase je počuť niečo divné. V tejto chvíli to ale riešiť naozaj nechcem pretože nestíham. Rýchle si vyberiem oblečenie:

Vlasy som moc nehrotila, proste som si ich vyčesala, aj tak boli na konci trochu zavlnené

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Vlasy som moc nehrotila, proste som si ich vyčesala, aj tak boli na konci trochu zavlnené. Ani s make-upom nebolo nejaké veľké dilema. Obočie, korektor, špirála, linky.

Zobrala som si kabelku, hodila do nej nejaké veci a bežala dole.

,,Už idem. Neviem kedy sa vrátim." Poviem a vybehnem z domu. Idem rovno smerom k Zetku, kde sa máme s Jakubom stretnúť.

,,No konečne. A to jsem si myslel, že nepřídeš." Zasmeje sa brunet a vtiahne si ma do objatia.

,,Kam pôjdeme."

,,Neobědval jsem tak mě napadlo dát si třeba pizzu."

,,Môžeme." Usmejem sa.

🌹🌹🌹

Sedeli sme v pizzerii a čakali na objednanú pizzu. Smiali sme sa na nejakej hovadine, ktorú Jakub zrovna povedal a pili sme kofolu.

Zrazu som si ale všimla žltého mustanga zaparkovaného pred pizzeriou.

,,V pohodě?" Ozve sa Jakub a ja sa trochu pousmejem.

,,Jasné. Hneď som späť. Zájdem si na záchod." Postavím sa a rýchlim krokom si to miesrim na záchod. Do niekoho ale narazím.

Áno, je to osoba, ktorú veľa z vás očakávalo. Honza.

,,Ehm. Pardon."

,,V pohode. Hele. Nejsi ty ta holka, která-"

,,Áno som." Nechcela som aby to hovoril.

,,Seš v pohode? Nevím co jsem udělal, no je mi to líto."

,,To je teraz už jedno. Aj mne je všetko ľúto aj keď nevieš o čom hovorím..." povedala som smutne a bežala na dievčenské záchody.

Plán B /Book 2/Where stories live. Discover now