17. Miko... Miko!

264 20 2
                                    

,,A jsme tady." Povie brunet keď vstúpime do ich domu.

,,Wow. Je to tu nádherné." Poviem keď vstúpim do jeho a Michalovho domu.

Aj som vám zabudla povedať. Michal a Marek sa vraj asi po dvoch mesiacoch po mojom odchode rozhodly kúpiť si dom. Alebo skôr niečo ako vilu. Proste tomu hovorme veľký dom.

,,Diky. Dáš si něco?" Spýta sa marek

,,Dala by som si ovocný čaj ak sa nájde." Poviem a nakoniec dodám. ,,Zatiaľ si prezrem dom."

,,Okej!"

Začala som teda prechádzať celý dom. Kúpeľňa, Kuchyňa spojená a obývačkou, krásne schody do druhého poschodia.

(Niečo takéto 👇)

Na druhom poschodí som našla asi tri kúpelne z čoho jedna bola Marekova a jedna Michalova

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Na druhom poschodí som našla asi tri kúpelne z čoho jedna bola Marekova a jedna Michalova. Dve spálne, jednu hosťovskú a dve štúdia, ktoré som poznala z videí.

,,Jsem doma!" Počula som z dola a na mojej tvári sa objavil obrovský úsmev. Michal...

Pomaly, aby ma nepočul, som vyšla z Marekovho štúdia a pozrela sa cez sklenené zábradlie dole ku vchodovým dverám, kde si práve Michal vyzúval tenisky. Pri ňom sa objavil aj Marek a kým sa na neho Michal nepozeral pozrel na mňa. Ja som mu prstom na perách naznačila aby bol ticho.

Michal nohou posunul tenisky aby neboli v ceste a pozrel na Mareka, ktorý sa tváril "veľmi nenápadne".

,,Co je?" Spýtal sa Michal a Marekov úsmev sa pomaly zväčšoval. Očkom pozrel hore na mňa a Michalova hlava sa kvôli tomu otočila mojím smerom.

Pozeral na mňa ako na ducha.

,,Miko..." vydýchne moje meno a následne ho zakričí. ,,Miko!"

Pomalým behom sa snažím zísť schody aby som sa kvôli ponožkám nepošmykla, Michal stojí už na konci a čaká na mňa.

Na poslednom schode to už nevydrzím a doslova mu skočím do náruče a nohy obmotám vôkol jeho pása.

Takáto mala byť jeho reakcia aj keď ma videl v Auparku...

Love ya🌹

Plán B /Book 2/Where stories live. Discover now