48. Klame mi...

195 16 3
                                    

Rozprávala som sa s Richardom či už o mojom živote alebo o jeho. Je zaujímavé koľko sa toho za tak krátky čas môže zmeniť.

Zrazu mi ale začal zvoniť mobil. Pozrela som na obrazovku kde bol obrázok môjho usmievajúceho sa bruneta v ružových dupačkách

,,Daj mi sekundu." Poviem a odídem na bok aby som hovor mohla zodvyhnúť bez otázok zo strany Richarda.

,,Haló?"

,,Můžeš mi říct, kde k sakru jsi!?" Ozve sa nahnevaný hlas a ja si povzdychnem.

,,Dominika ma odviezla za Richardom."

,,A proč jsi mi alespoň nezavolala!?"

,,Ja neviem, fajn!? Neviem!" Nemohla som mu len tak povedať 'videla som ťa s nejakou babou a žiarlila som tak som sa s tebou nechcela rozprávať'. Bolo by to... ani neviem.

,,Ahh. Promiň, že jsem křičel ale bál jsem se o tebe."

,,To je v pohode."

,,Můžu pro tebe už přijet nebo?"

,,Môžeš. Sme v parku." Povedala som po tom ako som si všimla, že slnko už zapadá a tak dlho svetlo neostane. Nakoniec som po rozlúčke hovor zložila.

,,Kto to bol?"

,,Marek. Príde po mňa." Richard iba chápavo prikývne. ,,Nechceš aby sme ťa odviezli. Predsa len už vonku nie je toľko svetla."

,,Ak vám nebudem na príťaž."

,,Ale prosím ťa. Odvezieme ťa. Aspoň zistím kde bývaš."

,,Jasné. Aby si ma mohla prísť vykradnúť. Tak to idem asi pešo."

,,Dobre. Uznávam, že si prišiel na moje plány ale odvezieme ťa."

,,Okej. Súhlasím aj keď viem, že je to dosť veľké riziko." Dopovie a začneme sa smiať. Po chvíli príde Marek.

,,Ahoj. Mohli by sme odviesť aj Richarda?"

,,Jasně! Nasedejte." Povie s úsmevom a Richard si sadne do zadu zatiaľ čo ja na miesto spolujazdca. ,,Tak co Kelouši, jak jde život?" Spýta sa Marek po tom ako mu Richard dá adresu.

,,Dalo by sa povedať, že dobre." Povie Richard a začnú sa rozprávať o všeličom. Ja si iba vložím do uší slúchadlá a pustím si pesničku hľadiac z okna na mesto. Zrazu sa auto zastaví, čo znamená, že sme u Richarda.

,,Tak se ještě někdy vidíme! Mněj se Kelouši."

,,Ahojte. Jo a Marve, nezabudni na zajtrajšie UHC so mnou a s Jawom." A s týmito slovami odíde.

,,Teď by jsi mi mohla říct, proč jsi odešla a nedala mi vědět." Začne po chvíli tému, ktorá mi nie je moc príjemná.

,,Nie je to jedno? Nič sa mi nestalo. Žijem."

,,Miko. Stalo se něco?"

,,Nie."

,,Jasně. To vidím. Tak co je?"

,,Kde si bol počas toho ako som sa stretla s Dominikou?"

,,J-Já. Ehm. Byl jsem se kouknout na nejaké hry." Povie trochu nervózne a mňa v tej chvíli zabolí srdce.

,,Dobre." Poviem prosto a v aute nastane ticho, ktoré v ňom aj ostane po celej ceste domov. Klame mi...

Love ya all🌹

Chcem sa ospravedlniť, že nevyšli časti, no v poslednej dobe som toho mala veľa keďže sme písali testovanie. Dneska už je ale koniec a ja sa budem snažiť vydávať časti častejšie

Plán B /Book 2/Where stories live. Discover now