54. ,,Máš dôkaz, že to bol."

194 10 3
                                    

,,Miko. Miko!" Počula som vystrašený krik svojho bruneta od vchodových dverí policajnej stanice a hneď na to sa vôkol mňa obmotaly jeho pevné paže.

Sedela som v čakárni keďže ma nechceli pustiť domov. Pozerala som do zeme a už hodinu sa snažila prísť na to čo sa vlastne deje. On ma celú dobu klamal a ja som mu to všetko len tak verila. To on sa vyhrážal Michalovi, to on sa mi snažil ukradnúť prívesok... to všetko on.

,,Miko, no tak mluv se mnou." Povie už dosť vystrašený Marek a ja sa na neho po dlhej dobe pozriem, nič ale nepoviem. Prosto sa opriem o jeho rameno a on si ma k sebe s povzdychom viac pritiahne až skoro sedím na stoličke, na ktorej aj on. ,,Všechno bude v pohodě. Za chvíli přijde Michal. Budou vyslýchat určitě i jeho."

Bolo mi jasné, že si zavolajú aj jeho. Predsa len je do toho všetkého zapletený, ja ale nechcem aby sa mu čokoľvek stalo. Vyhrážali sa mu... nemôžu ho zatvoriť ani mu nič spraviť, že?

,,Miko!" Ozve sa hlas môjho brata a ja pozriem jeho smerom stále ležiac v Marekovej náruči. Michalov hlas znel naozaj vystresovane. ,,Bože, Miko. Proč zrovna s ním?"

,,Takže je to pravda? To všetko on? To on sa ti vyhrážal?" Spýtam sa po jeho slovách. Ak vie, kto to je tak som si istá, že vie čo spravil. Tiež sa ale bojím, že všetky informácie o Jakubovi polícii zatajil a to mu môže priviesť veľké problémy.

Na moje otázky ale neodpovedal. Iba si povzdychom a začal sa prechádzať po miestnosti v snahe sa trochu upokojiť. Nemá číste svedomie.

,,Prípad Jakuba Bašeka?" Spýta sa strážník, ktorý zrovna vyjde z dverí vedúce do mne neznámej miestnosti. Za chvíľku sa to ale isto dozviem.

,,Áno." Povie Marek a pohotovo sa postaví zo stoličky, na ktorej sedel pričom sa ja trochu odtiahnem.

,,Poďte dnu." Po jeho slovách sa všetci traja vydáme do tých záhadných dverí, ktoré nakoniec viedli iba do kancelárie policajta. ,,Je tu možnosť, že sa tento prípad posunie až na súd, keďže si pán Bašek vyžiadal právnika. Myslím si ale že máme naozaj dostatok dôkazov na to aby súd nevyšiel na jeho prospech. Z tochto bude mať minimálne niekoľko rokov toho sa nemusíte báť."

Po jeho slovách som sa ale stále nedokázala upokojiť. V tejto chvíli mi nešlo o toho idiota, ktorý ma oklamal ale o Michala.

,,A- A čo Michal?" Spýtam sa opatrne s trasúcim sa hlasom.

,,S tým sa v tento chvíli pohnúť moc nevieme. Zamlčal niekoľko podstatných informácií a pán Bašek určite bude názoru, že mu nijako nevyhrožoval takže to bude tvrdenie proti tvrdeniu. Žiadne dôkazy." Po tomto som pokojná už naozaj nemohla byť. Je tu možnosť, že Michala zatvoria. Či už na dobu kratšiu alebo dlhšiu tá možnosť tu proste je a ja sa s tým nehodlám zmieriť.

,,Už... môžeme ísť?" Spýtam sa a postavím sa zo stoličky, na ktorej som do teraz sedela rovnako ako aj Michal. Marek stál za mnou a držal mi ramená. V tejto chvíli mi jeho blízkosť vôbec nepomáhala ako inokedy.

,,Áno. Ak by sa niečo stalo tak vás určite kontaktujeme." Ubezpečil nás policajt, no ja už som bola na ceste z jeho kancelárie a von zo stanice zatiaľ čo mu Marek ešte ďakoval a niečo hovoril.

Stála som pri Marekovom aute, ktoré som uvidela už keď som zo stanice vyšla a čakala som kým za mnou prídu aj oni. Dlho som čakať ale nemusela.

Hneď ako chalani vyšli zo stanice som svoj pohľad zabodla do Michalových očí.

,,Máš dôkaz, že to bol." Nebola to otázka. Bola som si tým istá. Aj keby, bola som schopná ten dôkaz nájsť aby som Michala zbavila všetkých problémov. Nemôžu ten prípad položiť proti nemu. Proste nemôžu!

,,Miko, teď to řešit nebudeme-" Hneď na to som ho prerušila pretože som bola iného názoru ako on. Potrebovala som vedieť aspoň na nejaké percento, že ho z toho vieme dostať. Stačilo aby povedal pravdu. Jeden blbý dôkaz, že mu bolo vyhrožované.

,,Nie, Michal. Proste mi odpovedz." Neodpovedal. Povzdychol si a bol ticho. Na to som sa proste otočila a išla ku svojej crosske. ,,Neviem kedy sa vrátim domov. Potom prídem."

,,Miko." Zastaví ma Marek. ,,Dávej na sebe pozor."

Prosto som prikývla, nasadla na crossku a odišla...

Love ya all 💖
Ja tak pevne dúfam, že je tá čeština aspoň trošku dobrá a nepôjdu ma všetci Češi, ktorý môj príbeh čítajú zabiť 😅 ja sa úprimne ospravedlňujem za vaše oči! 💖

Plán B /Book 2/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang