Na Slovensko sme prišli za pár hodín. Počas cesty som stihla aj zaspať a boli sme si dať niečo do KFCčka, raz sme sa zastavili na benzínke a raz v obchode, ktorý ma po ceste naozaj veľmi zaujal.
,,Jsme tady." Oznámi môj milovaný modro-očko a obaja vysadneme. Boli sme pred policajnou stanicou, vo vnútri ktorej nás čakal policajt vyšetrujúci môj a Dominikyn prípad.
,,Pojď." Pokynie mi a a chytí ma za ruku. Prepletiem si spolu prsty a ideme spoločne dnu.
Ak by ste náhodou boli prekvapený, prečo volal policajt Marekovi a nie mne, je na to veľmi jednoduché vysvetlenie. Policajt, ktorý má na starosť náš prípad, je Marekov dobrý známi. Preto je o všetkom Marek hneď informovaný.
Prešli sme do kancelárie patriacej mužovi s blatnatými vlasmi a on sa s Marekom hned s úsmevom privítal.
,,Kámo!" Chlapsky sa objímu a on nám pokynie aby sme si sadli na stoličky k jeho stolu.
,,Takže. Výsledky odtlačkov sú tu. Neviem, či chcete vidieť, kto je vinný." Povie nervózne a položí pred nás zložku.
,,Som si istá, že chceme." Zoberie si ju do rúk a otvorím. V tej chvíli som v sebe nemohla mať viac emócií. Prekvapenie, smútok, hnev... bolo tam toho veľa.
,,Co se deje Miko. Kto to-" nedopovedal pretože som kus papiera otočila k nemu. ,,No není možný. Ne! To je omyl!" Postaví sa marek a hodí zložku na stôl.
,,Je mi to ľúto, no žiadny omyl. Nikdy sa nestalo, že by výsledky neboli pravdivé."
,,Kdy byl u vás na byte!?" Bol nahnevaný.
,,Nikdy. U nás ešte nebol."
,,Co s ním bude?"
,,Potrebujeme od neho výpoveď. Myslím si, že ho sem dokážete priviesť aj vy."
,,Jdeme!" Bol viac nahnevaný ako ja. Neviem, či to bol ochranný mechanizmus alebo cítil snáď zradu? V jednom som si ale bola istá. Odtlačky neklamali a daná osoba teraz zažije hádku. Veľmi veľkú hádku...
Pravde podobne asi viete kto to je 😉❤🌹
-Love ya🌹
ESTÁS LEYENDO
Plán B /Book 2/
FanficMáme tu druhú knihu! ? Je to pokračovanie "Gejmr bratom?" Dúfam, že sa vám bude páčiť aspoň tak veľmi ako tá predošlá. Ináč, to mi pripomína... odporúčam vám si prečítať najprv tú prvú, inak nebudete vedieť o čo sa jedná vo veľa prípadoch.