46. Dominika...

208 17 1
                                    

Počas cesty som úplne zabudla na tú divnú chvíľku kedy sa predomnou snažil niečo schovať. V aute sme si spokojene spievali pesničky a smiali sa na blbostiach. Cítila som sa naozaj dobre.

Keď sme ale zastavili pred auparkom tak sa to všetko vytratilo. Pohltil ma nepríjemný pocit. Ako prvá zastávka bola Dominika. Mali sme sa stretnúť v auparku.

,,Jdeš?"

,,Áno..."

,,Já si pújdu neco vybavit. Zavolej až si to vyřikáte." Naposledy mi venuje bozk než sa stratí do budovy, do ktorej po dôkladnom upokojení vojdem aj ja. Pri vchode na mňa už čaká brunetka.

,,Mika!" Šťastne ma obíme a ja jej objatie nepatrne opätujem. ,,Som tak rada, že si napísala."

,,Dominika... chcem aby si vedela, že na teba nie som nahnevaná. Iba som potrebovala čas to všetko vstrebať." To je prvé čo jej poviem. Chcem ju uistiť, že to čo sa stalo vôbec nie je jej vina a ja jej to neberiem za zlé aj keď mi to trocha ublížilo.

,,Aj tak sa ti chcem ospravedniť. Mohla som ti to povedať všetko hneď na rovinu a nič by sa nestalo."

,,Je to v poriadku. Myslím si, že sme si z toho obe niečo zobrali." Trocha sa zasmejem.

,,Teraz by sme sa ale mohli trochu zabaviť."

,,Ale nie moc dlho. Potrebujem si ešte niečo vybaviť."

,,Oh, Nash sa na teba pýtal."

,,Hm. Neodpisovala som mu na správy a ten inteligent nie je schopný mi zavolať."

,,Chcel by sa stretnúť."

,,Neviem kedy budem mať čas. Veď ja mu potom keď tak napíšem."

,,Okej." Usmeje sa a potiahne ma za ruku ku kaviarni.

Bavili sme sa naozaj dlho. Na moje druhé stretnutie ma upozornila správa od osoby, s ktorou to stretnutie mám.

,,Bože! Úplne som zabudla, že sa mám stretnúť aj s Richardom!"

,,Odvziem ťa?"

,,Nie. Zavolám Marekovy a o-" Zaseknem sa v strede vety, keď spomínanú osobu uvidím pri zlatníctve v spoločnosti neznámej čiernovlásky.

Nebudem klamať, žiarlila som a to veľmi. Tiež som sa ale nemohla hrať na žiarlivú priateľku, ktorá mu nedovolí sa s nikým stretávať, no aj tak to pre mňa nebolo príjemné.

,,...možno by si ma mohla zobrať, ak ti to nerobí problém."

,,Jasné! Žiaden problém. Čo ale tá náhla zmena názoru?" Zasmeje sa.

,,To nerieš." Usmejem sa na ňu a spoločne s ňou sa vydám von k jej autu...

-28🌹

Plán B /Book 2/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang