,,Miko..." Vydýchne Marek a zozadu ma obíme.
,,Omyl..." Hovorím naozaj veľmi potichu. Počuje to možno tak iba Marek, ktorý je na mňa zozadu natlačený.
,,Miko." Povie trochu pevnejšie, no ja som stále mimo iba vo svojich myšlienkach snažiac sa spracovať túto situáciu.
,,Je to iba omyl..."
,,Já věděl, že to nebude dobrý nápad." Zrazu znel malinko nahnevane.
,,Je mi to ľúto." Povie Lisa so smútkom v hlase. Niečo mi na nej nesedelo. Bola mi tak známa, no nepoznala som ju.
,,Pojď. Pújdeme domu." Povie Marek a potiahne ma za ruku. Moje nohy sa dajú do pohybu a ja ho nasledujem. ,,Promiň, že jsme rušili."
,,To je v pohodě. Hlavně na ní dej pozor." Jak pozorný.
,,Dám."
----------------
Doma nastala divná atmosféra. Ja som iba polovične chápala čo sa deje a všetci sme sedeli v obýváčke.
,,Prečo si na mňa nespomenul?!" Vykríknem zrazu keď to chalani najmenej čakajú
,,Miko, hlavně se uklidni."
,,Som dosť pokojná takže hovor." Povedala som s nepríjemným tónom a postavila sa. Začala som sa prechádzať po celej obývačke a Marek prišiel bližšie ku mne.
,,Honza... on. Po tom jak zjistil, že jsi prič tak mu bilo smutno. Dost často chodil jen tak na procházky a jednou měl malinko smůlu a srazilo ho auto. Byl v kóme asi týden a měl strátu paměti. Na některé veci si spoměl ale na některé zase bohužel ne." Povie Michal a ja vtedy povolím. Moje telo sa uvolním a ja som sa musela chytiť Mareka aby som nespadla na zem.
,,Miko!" Povie a chytí ma. Posadí ma na gauč a pozerá na mňa vystrašene.
,,Vem ji do pokoje. Já ji udělám čaj." Zaregistrovala som hlas Michala a cítila ako s ma Marek vyhodil do náruče. Tvár som si schovala k jeho krku a viac sa zahrabala do jeho objatia.
Položil ma do postele a začal niečo hľadať.
,,Hned jsem tady. Kouknu se kde máme teploměr." Nič som nepovedala. Iba som s prižmúrenými očami prezerala izbu, ktorej som pred tým nevenovala moc pozornosti keďže vtedy prišiel Michal.
Moderná izba zladená do modro čierna. Repráky, obrovská telka a ďalšie blbosti tu pravdaže nesmeli chýbať tiež.
,,Jsem tady." Povie Marek vchádzajúci do izby.
Zmeria mi teplotu a na jeho tvári sa objaví vystrašene prekvapený výraz.
Love ya💕
YOU ARE READING
Plán B /Book 2/
FanfictionMáme tu druhú knihu! ? Je to pokračovanie "Gejmr bratom?" Dúfam, že sa vám bude páčiť aspoň tak veľmi ako tá predošlá. Ináč, to mi pripomína... odporúčam vám si prečítať najprv tú prvú, inak nebudete vedieť o čo sa jedná vo veľa prípadoch.