37. ,,Tak to si piš, že nám to vysvetlis."

205 15 1
                                    

Marek rozrazil dvere od ich domu a nahnevane vošiel dnu. Napísal Michalovy aby bol doma než sa vrátime zo Slovenska, keďže sa potrebujú porozprávať. Michal bol doma...

,,Michale!" Zakričal Marek keď si vyzul tenisky a hodil tašku o zem.

,,Co je zase?" Michal s otráveným výrazom išiel dole schodmi, no keď si všimol Marekov výraz tak sa zasekol v strede nich.

,,Jak si mohl!? To jseš už úplne blbej nebo co?!" Kričal brunet na svojho najlepšieho kamaráta.

,,O čem to mluvíš?" Nenápadne spravil krok dozadu a vyšiel o schod vyššie.

,,Našli odtlačky v byte u Miki! Rěkni jak ses tam kurva dostal tvuj odtlaček!?" Bol plný zlosti a hnevu. Ešte aj ja som z neho mala strach. Je hrozne ochranársky.

,,Já nevim!" Bránil sa Michal, no to mu bolo na nič.

,,Prestan mi kurva lhát! To tys to tam zničil!" Chytil sa zábradlia na konci schodov, no neišiel hore.

,,Ja... ne!" V jeho očiach bola neistota. Už nevyzeral tak egoisticky a nepríjemne.

,,Už toho bylo dost! Chci pravdu!"

,,Nemůžu sa to!"

,,Tak kto!? Řekni mi, kto za to může!?" Tentokrát už sa pohol a vyšiel pár schodov hore. Ha! Pár schodov? On sa po Michalovi rovno rozbehol. A tak začala naháňačka po dome.

Ja som bola hneď za nimi a snažila sa ich nejako zastaviť. Neúspešne.

Zastavili sa, až keď Marek Michala chytil a pridržiaval ho svojím telom na zemi.

,,J-já... vám to vysvetlim..." vydýchol Michal ke pochopil, že odporovať nemá šancu.

,,Tak to si piš, že nam to vysvetlis." Povedal tvrdo Marek a všetci traja sme prešli do kuchyne, kde začalo celé vysvetlovanie...

Úprimne som si vedomá toho, že sa mi táto časť moc nepodarila 😭💖💖

Plán B /Book 2/Where stories live. Discover now