28. Ja ale už Honzu nemilujem...

229 20 1
                                    

,,Ehm. M-Mika. Ja..." Koktala. Bola tak nepokojná. Niečo tu nehralo. Do tváre zrazu tak strašne pripomínala... Lisu!

Môj pohľad padne k umyvadlu pri ktorom leží nesmierne realistická blond parochňa a taštička s make-upom.

Bolo mimoriadne ľahké si dať dva a dva dohromady. Tá podoba, to všetko. Ako je možné, že som si to neuvedomila skôr. Citim sa tak zahanbene.

,,Ty si Lisa!" Zakričím a pozriem sa jej prekvapene, no zároveň ublížene do očí. Nejakým spôsobom som tomu ale ešte vždy nemohla uveriť.

,,Nie! Teda Áno! Teda... agh! Ja- Mrzý ma to Mika." Mala slzy v očiach a ja som zrazu situáciu považovala za tak prehnane dramatickú.

,,Prečo?" Povedala som už pokojnejším hlasom a uvoľnila svoje telo pozerajúc na zem pod jej nohami. Cítila som sa tak podrazene.

,,Honza sa mi už dlho páčil. Ty si ho aj napriek všetkému mala rada a j-ja myslela som si- ahh. Začala som sa s ním baviť a dali sme sa dokopy. Nechcela som ti ublížiť tak som sa pred tebou a na verejnosti vydávala za niekoho iného."

Nepovedala som nič. Nebolo čo. Prosto som sa pomaly otočila na päta a rozišla sa von bez toho aby som hociako brala v poťah osobu za mnou. Osobu, ktorá mi nejakým spôsobom práve ublížila a ja som to potrebovala spracovať.

,,Mika!" Počula som ešte za sebou, no to už som ignorovala a prišla som k nášmu stolu s Marekom.

,,Miko? Co se deje?"

,,Ideme." Povime a chytím si tašku prosto opúšťajúc reštauráciu čímž som brunetovi nedala žiaden čas na protest či vyjadrenie. Po chvíli sa ale objavil za mnou a prosto sme si obaja sadli do auta.

,,Řekneš mi už co se stalo?" Spýta sa, keď už sme konečne na ceste domov. Z mojich úst prv vyšiel iba tichý povzdych.

,,I-Iba prosím poďme domov." Poviem a on našťastie pochopí a radšej už sa na nič ďalšie nepýta. Celú cestu bolo ticho. Nijako príjemné ticho. Vo chvíli kedy sme vkročili do domu som sa vyzula a iba so svojim mobilom odišla do Marekovej kúpeľne kde som sa zatvorila.

Prosto si to musím nechať prejsť hlavou a bude zase všetko poriadku.

Ani neviem, či vôbec niečo tak hrozné spravila. Vydávala sa za niekoho iného iba aby mi neublížila. Ja ale už Honzu nemilujem. Chodím s Marekom a toho by som za nikoho predsa nevymenila...

Plán B /Book 2/Where stories live. Discover now