27. Dominika!?

231 19 1
                                    

,,Co to deláš?" Spýta sa Marek, ktorý vojde do spálne. Sedím na posleti opretá o čelo postele a na stehnách mám svoj macbook. Na obrazovne mi svieti Lisin instagram a zmenšená verzia Dominikinej fotky.

,,Niečo mi na Lise nesedí. Možno som paranoidná, no niekoho mi pripomína." Poviem a prekliknem si na ďalšiu jej fotku.

,,Možno starou známost." Skočí vedľa mňa na postel a začne skúmať obrazovku.

,,Pochybujem. Meno Lisa by som si pamätala. Nemoznám nihoko s menom Lisa!"

,,Až moc si nad tým lámeš hlavu, Love." Zaklapne mi počítač a odloží ho na bok.

,,Možno máš pravdu."

,,Co kdybychom si zašli někam na obed."

,,Yeah. Dobre. Aspoň si vyčistím hlavu. Pôjdem sa pripraviť."

-
-
-

,,Wow. Je to tu nádherné." Poviem zaujato, keď vôjdeme do modernej reštaurácie zladenej do tmavých farieb nehovoriac ako pekne bolo miesto osvetlené.

,,Já vím. Právě proto sem te sem přivedl. Pro dámu jen to nejlepší." Odsunie mi stoličku aby som si mohla sadnút a sám si sadne oproti mne. O malú chvíľku príšiel čašník a odišiel spoločne s našou objednávkou, ktorú nám neskôr priniesli.

,,Je to naozaj výborné." Pochválim tak dokonale vyzerajúce jedlo, ktoré nám priniesli a ďalej si ho vychutnávam rovnako ako aj brunet predomnou. Niekedy s Marekom prehodíme pár slov, no inak sa venujeme iba jedeniu. Veď nebudeme rozprávať s plnými ústami.

,,Hneď som tu. Odskočím si." Poviem a postavím sa od stola. Zamierim si to rovno po menšej chodbe na dámske toalety. Opatrne otvorím dvere dávajúc pozor aby som za nimi náhodou niekoho nebuchla a vojdem dnu, v čom môj pohľad padne na osobu pred zrkadlom a môj dych sa na chvíľku zasekne.

,,Dominika!?"

Plán B /Book 2/Where stories live. Discover now