Time Skip
Prešiel týždeň. Týždeň po Marekovom zistení, že je Richard Kelo. Týždeň po ich hádke a týždeň po tom ako sa ma Richard smažil pobozkať. Situácia bola o niečo lepšia za čo som bola pravdaže rada.
,,Miko, Lásko?" Počujem Marekov hlas z mojej spálne a zvuk otvárania skrine.
,,Áno?" Vojdem do izby a vidím ho ako sa prehrabuje v šuplíkoch a skrini.
,,Nevidela jsi mojí mikinu s mím merchem? Měl sem j-" Otočil sa na mňa a všetko mu došlo.
,,Prepáč, no keď som ju uvidela tak som neodolala." Povie nevinne a on sa usmeje.
,,To je v pořátku. Jenom sem se bál, že sem jí stratil. Vlastně jsem rád, že je právě u tebe." Prišiel ku mne a venoval mi krátky, no precítený bozk.
,,Jdu se projít. Pújdeš se mnou?" Spýtal sa a ja som sa pousmiala.
,,Nie. Ešte musím dovariť obed a poupratať tu."
,,Ale no tak. Celý týžden jen úklízíš. Musíš i odpočívat."
,,Ja viem ale-"
,,Tak se pojďme projít."
,,Ma-"
,,Já jsem se ale neptal." Jeho veta mi na tvári vykúzlila úsmev a prekrútila som očami.
Obuli sme si obaja topánky a vyšli spolu von. Zamkli sme keďže Dominika ani Richard nie sú doma.
-
-
-,,Rychle." Zasmial sa Marek keď sme pod jeho mikinou bežali dnu aby sme moc nezmokli.
,,Stihli sme to!" Zakričala som, keď sme konečne vošli do paneláku aj keď dosť mokrý.
Výťahom sme sa vyviezli na naše poschodie a ja som chcela odomknúť dvere, no prekvapila som sa keď už boli dávno odomknuté. S Marekom sme sa na seba udivene a vystrašne pozreli.
,,Ty jsi nezamkla?" Spýtal sa prekvapene.
,,Práve že zamkla. Som si istá, že som zamkla."
Vošli sme dnu a vtedy to prišlo.
Všetko bolo rozhádzané, zničené či rozbité. Všade bol neporiadok a črepy kvôli rozbitej váze.
S rukami na ústach a Marekovými rukami okolo mojich ramien som sa pomaly začala prechádzať po byte.
Nikto tu nebol. Neviem či to bolo dobre alebo zle.
Je to moja chyba. Ak by sme neodišli nič by sa nestalo. Nemala som súhlasiť!
,,Miko?" Spýta sa Marek, keď si všimne, že som moc ticho. ,,V pohode?"
,,N-Nie, Marek. Kto to mohol spraviť?"
,,To nevím, Lásko, ale zistíme to jo?" Povie smutne a vytiahne si telefón aby zavolal na políciu.
Love ya💕
YOU ARE READING
Plán B /Book 2/
FanfictionMáme tu druhú knihu! ? Je to pokračovanie "Gejmr bratom?" Dúfam, že sa vám bude páčiť aspoň tak veľmi ako tá predošlá. Ináč, to mi pripomína... odporúčam vám si prečítať najprv tú prvú, inak nebudete vedieť o čo sa jedná vo veľa prípadoch.