,,Maja, mně pozvala na večírek tak jsem se chtěl zeptat jestli nechceš jít se mnou?" Spýta sa Marek počas obeda, kedy sme sedeli všetci pri stole a ja sa na neho udivene pozriem rovnako ako aj Michal, keďže sme vôbec nevedeli o koho sa zrovna jedná.
,,Maja?" Spýtam sa aby som si to ujasnila a Marekovi dojde, že toto meno ešte predomnou nespomenul.
,,Ta holka co mi ráno psala." Úrpimne som z jeho odpovede nebola zrovna dvakrát moc nadšená.
,,Aha." Poviem prosto a chvíľku nad jeho otázkou porozmýšľam. Je tu možnosť, že sa bude venovať jej a ja tam budem iba sedieť, no zároveň nechcem aby išiel za ňou bez toho aby som ja vedela, čo sa tam bude diať. Nie žeby som mu neverila... skôr neverím jej. ,,Dobre, pôjdem."
,,Super. Je to zítra." Oznámi mi a odnesie svoj špinavý a už prázdny tanier do myčky na nádobie. Hneď na to ma zo zadu pobozká na líce a odíde na poschodie, pravde podobne do svojho štúdia.
,,Půjdeš na večírek, kam ho pozvala jiná holka, jo? Tak tohle nemůže dobře dopadnout." Povie Michal pobavene počas toho ako si dojedá svoju porciu a ja si nad jeho vetou povzdychnem.
,,Mám ho tam nechať ísť samotného a nechať ju aby ho mala celý večer iba pre seba? Nie, ďakujem." Na mojej tvári bol mierne sarkastický úsmev, keď som sa postavila a svoj prázdny tanier dala na rovnaké miesto ako Marek pre chvíľkou a to do myčky.
,,Asi zůstanu zítra vzhůru hodně dlouho. Potřebuju vidět to drama." Zasmeje sa a ja na neho hodím vražedný pohľad. Hneď potom sa ale pokojne ozvem.
,,Žiadne drama. Proste pôjdeme na párty. Užijeme si večer a prídeme domov unavený a možno trochu opitý. Nič zaujímavé ťa nečaká." Vedela som ale že toto tak úplne pravda nebola. Určite sa tam stane niečo, vďaka čomu sa minimálne nebudeme s Marekom chvíľku rozprávať ale mohla som dúfať, že to nebude nijako horšie.
,,Jak myslíš." Povie blondiak ešte tesne pred tým, ako opustím kuchyňu a vydám sa na poschodie za svojím brunetom. Je mi jasné, že ma pozval hlavne kvôli tomu aby som nežiarlila, čo je trochu smutné, no tej párty sa zúčastním za každú cenu.
,,Pracuješ?" Spýtam sa keď vojdem do štúdia, kde sedí Marek za svojími monitormi a v lone má malého Jima, ktorý spokojne oddychuje.
,,Mhm." Bol sústredený, no prikývnutím mi dal najavo, že ma počúva a je si vedomí mojej prítomnosti.
,,Čo to máš?" Spýtam sa snažiac naviazať konverzáciu, čo mi v tejto chvíli moc nešlo.
,,Troll mapy s Hejlem a Morrym." Povie prosto s pohľadom stále upreným na obrazovke monitorov.
,,Marek..." Poviem zrazu vážne aby som upútala jeho pozornosť, no on na mňa svoj pohľad stále neotočí. ,,...chceš vôbec aby som na tú párty išla s tebou alebo si iba nechcel aby som sa cítila blbo?"
V tej chvíli klikanie či už myšky tak aj klávesnice zastane a v miestnosti nastane hrobové ticho. Na Marekovej tvári bol výraz, ktorý som nevedela presne opísať. Vyzeralo to ako keby bol zaskočený, no zároveň nahnevaný, či až prekvapený.
,,Miko, myslíš si že tě tam nechci?" Povie a konečne sa na mňa pozrie. Teraz som sa ale cítila nadmieru nepríjemne. Nemala som sa ho to vôbec pýtať. Mala som proste ostať potichu a nemuseli by sme to riešiť.
Na jeho otázku som ale iba mykla ramenami a pozrela dole na svoje ruky, na ktorých sa o malú chvíľku objavili tie Marekove.
,,Poslouchej. Jo, je pravda, že jsem se tě ptal i kvůli tomu aby jsi sa necítila zle ale já tě tam chci, jo? Chci tě tam protože s tebou se tam budu mít líp." Povie a ja sa pousmejem so slzami v očiach, ktorým nešlo zabrániť. Jedna z nich sa dostane aj ďalej a ztečie mi po tvári na čo ju Marek palcom zotrie keď si moju tvár chytí do rúk a pobozká ma. Prišlo mi to ako prehnane presladená scénka z filmu.
,,Maly by sme okúpať Jima." Poviem už s menším úsmevom by som čo najrýchlejšie zmenila to smutné téma a pozriem na Jima, ktorý si ešte vždy pokojne oddychoval na Marekových nohách.
,,Toho malího hajzlíka já už koupat nebudu. Naposledy jsem byl víc mokrý než on!" Povie na svoju obranu a ja sa zasmejem keď ho do toho začne malý Jim hrýzť do nohy. Ale má pravdu. Naposledy, keď ho kúpal on tak prisliel do kuchyne mokrý s tým, že Jim bol úplne suchý.
,,Pwosiiiiim." Poviem a spravím na neho šťeňacie oči čo asi zabralo pretože si povzdychol a nakoniec s návrhom okúpať malého chlpáčika súhlasil aj keď vedel ako to dopadne...
Love ya all💖
YOU ARE READING
Plán B /Book 2/
FanfictionMáme tu druhú knihu! ? Je to pokračovanie "Gejmr bratom?" Dúfam, že sa vám bude páčiť aspoň tak veľmi ako tá predošlá. Ináč, to mi pripomína... odporúčam vám si prečítať najprv tú prvú, inak nebudete vedieť o čo sa jedná vo veľa prípadoch.