10.Kurallar

9.4K 715 311
                                    

Semih için bu adamı uygun görenler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Semih için bu adamı uygun görenler. Hiç fena değil🤪


10.Kurallar

Pınar'dan

Ne istiyorum?

Sanırım ne istediğimi bilseydim, bir çok soruna sebebiyet vermezdim. En azından kuralları ben koyar sonunu düşünmediğim kararlar almazdım.

Ya da alırdım.

Her şeye rağmen onunla yaşadıklarımdan pişman değildim. Belki bir gün pişman olacaktım ama o gün kesinlikle bu gün değildi.

Eylem'in Semih ile yaptığı konuşmayı Eylül ile ben de hoparlörden dinlemiştik. Eylem'in yalan söylediğini hemen anlamıştı. Üstüne üstlük buraya yani Eylem ile Eylül'ün evine geliyordu.  Eylem'in aklına uyup böyle saçma bir oyuna baş vurduğum için çoktan pişman olmuştum. Eninde sonunda karşı karşıya gelecektik. Bu gün olmasa yarın istediği konuşma gerçekleşecekti. Kaçmak benim için çare değildi.

Hemde onu deli gibi isterken.

Canımı yakacaktı. Çok kıracaktı beni. Biliyordum. Onun için bir kaç gecelik zevkten öte olmayacaktım. Daha iyimser bakarsam bir kaç aylık. Yine de ötesini düşünemiyordum.

Nerden biliyordu bu adam benim nerde olduğumu? Nerdesiniz diye sormadı bile. Acaba üzerime cip falan mı yerleştirdi. Öyle bir şey yapsa Aysima'yı anlarımda ben ne alakayım. Onun için ne anlamım vardı? Beni ne olarak görüyordu?

Semih için diğer kızlardan farklı olduğumu biliyordum. Kız kardeşine karşı bambaşka bir adamdı. Bana kardeşi gibi davranmazdı fakat diğer kızlara davrandığı gibi de davranmazdı. Görünmez duvarlar vardı aramızda. Aşılması zor, ondan çekinmeme neden olan kalın duvarlar.

"Ne yapacaksın?"

"Bilmiyorum."

"Pınar sana bir şey yapmaz değil mi?"

"Hayır ya. Sadece konuşacağız dedi? Hem o öyle biri değil."

"Nasıl biri Pınar?" Dedi Eylem bana inanamaz bir tonda. "Fotoğrafları dışında bir kere gördüğüm biri ama beni bilirsin. Nasıl desem? Altıncı hissim kuvvetlidir. O adamın karanlık bir aurası var."

"Eylem abartma istersen. Semih ile birlikte büyüdüm. Biraz kabadır. Soğuktur. Mesafeli davranır insana ama doğru düzgün kimseyle kavga ettiğini bile bilmem."

"Beraber büyüdünüz ama adam seni kardeşi gibi görmüyor. Biz de birlikte büyüyen insanlara kardeş gözüyle bakılır."

"Semih beni hiç bir zaman kardeşi gibi görmedi. Bizim hiç bir şekilde kan bağımız yok. Birlikte büyüyüpte evlenen çok insan var." Dedim hemen savunmaya geçerek. Bu konuda kendimi fazlasıyla suçlu hissediyordum.

"Evlilik! Pınar aşık mı oldun acaba?"

"Hayır ya ne alaka sadece örnek vermeye çalıştım."

Eylem devirdiği gözlerini bana çevirdi ve birden ciddileşti.

TUTULMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin