12.Semih
1988
Genç kadın yaklaşan doğumu ile birlikte hem sevinç dolu günler geçiriyor hem de ister istemez tedirgin olmaktan kendini alamıyordu. Babasına güveni tamdı. O canavarın kendisini bulamayacağını biliyordu.
Ya babasına bir şey yaparsa?!
İşte tam da bundan korkuyordu genç kadın. Kış boyu zor bir hamilelik geçirmişti. Babası ile sadece telefonda görüşebilmişti. Babasının isteği üzerine evlendiği Haldun ise gerçek bir adamdı. Anlattığından fazlasını bir kez dahi sonradan gerçek bir eş gibi yanında oluyor yardımcı olmaya çalışıyordu. Sık sık seyahat etmek zorunda olmaktan hiç şikayet etmemişti. Bir kaç gün önce yine iş için İstanbul'a dönmek zorunda kalan adam en son dün akşam arayıp gece dönüş için yola çıkacağını haber vermişti.
Baharın gelmesiyle yeşile bürünen, çeşit çeşit çiçeklere ev sahipliği yapan bahçenin köşesine kurulan çardakta oturmaktan büyük keyif alıyordu. Kış boyu hayalini kurduğu tek şey bebeğini kucağına aldığında mis kokularla sarılı bahçede onun için güzel bir salıncaklı yatak kurmaktı. Doğuma yakın çardağın içine güzel bir yatak kurduracaktı Haldun'a. Minik papatyalarla süslü çimenlerin üzerinde yürüyüş yapmak favorisiydi. Kış boyu neredeyse ikinci kata kadar yükselen kar yüzünden başını pencerenden dahi çıkartamamıştı. Kar yerden kalkar kalkmaz kendini dışarı atmış bir daha gün batmadan da eve girmez olmuştu.
Karnında oluşan ani hareketlenme ile birden iki büklüm oldu. Acı bir sancı saplandı ve nefes alamadı. Doğrulmaya çalıştı ama beceremedi. Sancı artıyordu. Çektiği işkencelerle acı eşiği yükseldiği için tepkisiz kalmayı başarmıştı. Bebeğine bir şey olmasından korktuğundan içerdekilere sesini duyurmak için bağırdı.
&
Genç kadın gözlerini açmaya çalıştı. Öyle çok acısı ve sancısı vardı ki dişlerini birbirine geçirdi.
"Uyandı."
Genç kadın biraz daha kendine geldiğinde etrafında olanları algılayabildi. Hastaneydi. Koluna bağlı serum kablosu ve iğne hareketini kısıtlıyordu. En son bahçede olduğunu hatırlıyordu. Sonrası yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTULMA
General FictionTUTULMA En güzel Tutulmadır Aşk. PINAR Önce parmaklarımız dolandı birbirine sonra ellerimiz kenetlendi. Sımsıcak bir arzu sardı bedenlerimizi. Beni ona iten, onu bana çeken bir güç vardı karşı koyamadığımız. Düşünmediğimiz, düşünemediğiz tek şey...