7.Carmen

3.9K 352 57
                                    

Güzel yorumlarınızı okumaya ihtiyacım var. Satır arası yorumlarınızı okumak için sabırsızlanıyorum.

7.Carmen

Semih'ten

Genç adam, yine annesinin ısrarı ile geldiği aklam yemeğinin ardından yakın arkadaşı ve ortağı olan Cihan'ın mekanına gitmeye karar verdi. Annesi ve babası kış bahçesindeki akşam sefasına kahve keyfi ile devam ederken üzerini değiştirmek için odasına çıktı. Klasik spor tarzı bir adamı nasıl daha çekici gösterebilirdi ki. Keten bej rengi pantolon üzerinde siyah tişört ve kahverengi ceketiyle şık göründüğü kadar nefes kesiciydi de. Dağınık gür saçlarını düzeltme gereği duymadı. Telefonu ve cüzdanını ceketinin cebine koyduktan sonra odadan çıktı. Merdivenlerden inerken hala sakin görünüyordu.

Ayırma bizi Tanrı'm ayırma bizi
Savurma uzaklara vurma bizi
Ayırma bizi Tanrı'm ayrım bizi
Bu aşkın hatırana ağlatma bizi

Geniş koridorun diğer ucundan gelen sesi duyana kadar.

Ömür boyu sevgilim aşkına talibim
inşallah
Ömür boyu sevgilim seninle beraberim inşallah
Başka bir sevda
Başka bir dünya
Umurumda olmaz

Sesin geldiği mutfağın kapısına kadar gitti. Geniş mutfağın ortasındaki ada tezgahın etrafında Aysima, Pınar ve evin emektarı Seher hanım önlerine serdikleri üzüm yapraklarını sarmaya çalışıyorlardı. Seher hanım yakın gözlüklerini burnunun ucuna kadar indirmiş pür dikkat yaprakları sararken Pınar ile Aysima bir yandan yaprakları sararken diğer yandan assolistler gibi çalan şarkıya eşlik ediyorlardı. Yarın gelecek misafirin önemsenmesi itiraf edemesede içten içten canını sıkıyordu.
Pınar şarkının sözüne vurgu yapmak için sesini yükselterek sözlere eşlik etmeye devam etti.  

Kimseyle olmaz bundan sonra

Ayırma bizi Tanrı'm ayırma bizi
Savurma uzaklara vurma bizi
Ayırma bizi Tanrı'm ayrım bizi
Bu aşkın hatırana ağlatma bizi
Ayırma bizi tanrım ayırma bizi
Savurma uzaklara vurma bizi
Ayırma bizi tanrım ayırma bizi
Bu aşkın hatırına ağlatma bizi

Ömür boyu sevgilim aşkına talibim inşallah
Ömür boyu sevgilim seninle beraberim inşallah
Başka bir sevda
Başka bir dünya
Umurumda olmaz

Kimseyle olmaz bundan sonra

İki kız yüksek sesle nakarata eşlik etmeye devam ederken Semih kapıyı çarpıp evden çıktı.

🌒

"Fazla içmedin mi?" Dedi Cihan düşünceli düşünceli.

Son zamanlarda arkadaşını anlamakta zorlanıyordu. Semih ile uzun ve meşakkatli bir yoldan sonra kardeş gibi bir bağ kurmayı başarmışlardı. Aralarında ki bütün duvarların yıkılması hiç kolay olmamıştı. Semih'e ulaşmak kolay olmamıştı. Cihan'da Semih kadar yalnız ve karanlık bir çocukluk yaşamıştı. İkisininde içinde kimsenin anlayamayacağı derin yaralar vardı. Birbirlerini anlamaları birazda ondandı.

Semih boşalan bardağını masanın üzerindeki dikdörtgen şişeden bardağa boşalttığı sarı renkli sıvı ile doldurdu. Hızlı gittiğinin farkındaydı. Düşüncelerinde boğulmak istemiyorsa biraz olsun beynini boşaltması gerekiyordu. Cihan'a anlatmak için gelmişti ama bir türlü ne konuya girebilmişti ne de aklını biraz olsun toparlayabilmişti.

"Benim de sarhoş olmaya ihtiyacım olabilir. Sonuç olarak bende insanım."

"İnsan. Orası ne kadar şüpheli görünsede haklı olabilirsin. Sorun ne?"

TUTULMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin