Το πρόσωπο του Νικολά ήταν γεμάτο οργή.
Κοιτούσε τον άνδρα με τα γαλάζια μάτια απέναντι του και δεν τον αναγνώριζε.
Ποιός διάολο είναι αυτός που έχει τόσο θράσος να του συμπεριφέρεται έτσι;"Δεν μ' αναγνωρίζεις έτσι;" τον ρώτησε ο Άγγελος,έχοντας ένα αινιγματικό χαμόγελο στο πρόσωπο του.
Ο Νικολά τον κοιτούσε από πάνω μέχρι κάτω, αλλά η μνήμη του δεν τον βοηθούσε.
Αυτό τον εξόργιζε περισσότερο απ' το οτι ήταν δεμένος σε μια καρέκλα.
Αυτός ο πιτσιρικάς είχε πραγματικά αρχίσει να εξαντλεί την υπομονή του."Ποιός είσαι;" του γρύλισε μες απ' τα δόντια.
Το βλέμμα του Άγγελου έπεσε γεμάτο θυμό πάνω του.
"Το όνομα Αντώνης Γρηγοριάδης σου θυμίζει κάτι;" τον ρώτησε με μάτια που πετούσαν φωτιές.
Η ψυχή του Άγγελου ήταν γεμάτη οργή, μια οργή που μεγάλωσε καθώς διαπίστωσε πως ο Νικολά δεν θυμόταν τον πατέρα του. Βέβαια, γι' αυτόν ήταν ακόμα μια δουλειά, ένας φόνος απ' τους πολλούς που είχε αυτός ο αλήτης στο ενεργητικό του!
"Δεν θυμάσαι,έτσι;" τον ρώτησε βγάζοντας κοφτά μια μια τις λέξεις απ' το στόμα του.
Το βλέμμα του είχε κολλήσει στο πρόσωπο του Νικολά, ενώ οι αναμνήσεις έρχονταν οδυνηρά στο μυαλό του.
"Ήταν αστυνομικός στην δίωξη ναρκωτικών. Σκότωσες κι αυτόν και την γυναίκα του και έκαψες το σπίτι τους.Τώρα μήπως θυμήθηκες;" του είπε φτύνοντας με μίσος τα λόγια του.
Ο Νικολά τον κοιτούσε αμίλητος. Ναι,είχε θυμηθεί!
"Μέσα στο σπίτι ήταν κι ένα μικρό παιδί, ο γιός τους.Βλέπεις δεν έκανες τον κόπο να ψάξεις.Έκανες μισή δουλειά! Και τώρα ήρθε η ώρα να πληρώσεις!"
"Έχεις πολύ θράσος μικρέ!Αλήθεια πιστεύεις ότι μπορείς να τα βάλεις μαζί μου;" το βλέμμα του έπεσε υποτιμητικά πάνω στον Άγγελο καθώς του έλεγε αυτά τα λόγια.
"Τα έχω βάλει ήδη μαζί σου.Ονειρευόμουν χρόνια αυτή την στιγμή. Θα σε κάνω να μετανιώσεις για κάθε σταγόνα αίμα που χύθηκε απ' τους γονείς μου" του είπε οργισμένα, ενώ τα μάτια του κοιτούσαν με μίσος τον άντρα απέναντι του.
Ένα πικρό γέλιο ακούστηκε απ' το στόμα του Νικολά.
"Είναι εύκολο να το παίζεις άντρας όταν έχεις δέσει τον άλλο χειροπόδαρα,χωρίς να του δίνεις την δυνατότητα να υπερασπιστεί τον εαυτό του" η φωνή του είχε ειρωνική χροιά.
ESTÁS LEYENDO
ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ
Historia CortaΧρόνια ολόκληρα σχεδίαζε τον τρόπο που θα εκδικηθεί τους δολοφόνους των γονιών του...χρόνια ολόκληρα ονειρευόταν αυτή την στιγμή! Και όταν έφτασε η ώρα... μπήκε στην ζωή του εκείνη! Ένα κορίτσι γεμάτο ζωντάνια,από την πρώτη στιγμή που την είδε τον κ...