Ο Άγγελος στεκόταν με το κορμί του ακουμπισμένο πάνω στην καφέ ξύλινη πόρτα.
Θα 'πρεπε να 'χε φύγει εδώ και ώρα, αλλά κάτι τον τραβούσε να παραμείνει εκεί, έξω απ' το γραφείο του Ρενιέρη.
Κάθε κουβέντα που έφτανε στ' αυτιά του απ' το στόμα της Μαριλένας ήταν σαν μαχαιριά. Τον μισούσε, αυτή η συνειδητοποίηση τον έκανε να νιώθει ράκος.
Γιατί έπρεπε να τον νοιάζει τόσο πολύ η απόρριψη της;
Αυτή η κοπέλα τον μπέρδευε,τον αποσυντόνιζε,τον έβγαζε απ' τον στόχο του.
Αντί τώρα να έχει πάρει τηλέφωνα για να ξεκινήσει την έρευνα για την σχέση του Ρενιέρη με τον Τσεβκόφσκι,καθόταν και κρυφάκουγε την συζήτηση της Μαριλένας με τον πατέρα της.
Όχι, αυτό έπρεπε να τελειώσει. Έπρεπε να βγάλει πάση θυσία αυτή την κοπέλα απ' το μυαλό του!
Έχοντας στον νου του αυτή την απόφαση, κινήθηκε αποφασιστικά προς την έξοδο. Δεν είχε χρόνο για τα καπρίτσια της πριγκιπέσσας.Γύρισε σπίτι του και μπήκε κατευθείαν για ντουζ.
Το ζεστό νερό που έτρεχε στο πρόσωπο του και σκέπαζε όλο του το σώμα ήταν σαν εξιλέωση. Οι σφιγμένοι του απ' την υπερένταση μύες χαλάρωσαν αμέσως.
Σκέπασε το κορμί του μόνο με μία πετσέτα δεμένη στην λεπτή του μέση.Βγήκε απ' το μπάνιο και αφού ντύθηκε γρήγορα, πήρε το κινητό του στο χέρι και πληκτρολόγησε έναν αριθμό.
Ύστερα απο μερικά κουδουνίσματα, μια βαριά νυσταγμένη φωνή ήχησε στ' αυτιά του."Έλα Στέφανε κοιμόσουν,σε ξύπνησα;"
"Τι περίμενες να κάνω στις δυο τα ξημερώματα; Τι θες ρε Άγγελε, τέτοια ώρα;" άκουσε τον φίλο του φανερά ενοχλημένο.
"Θέλω την βοήθεια σου,πρέπει να μου βρείς στ' αρχεία της αστυνομίας οτι έχει σχέση με τον Ιβάν Τσεβκόφσκι.Τα πάντα"του είπε ο Άγγελος δίνοντας έμφαση στην τελευταία του φράση.
" Άγγελε που πας να μπλέξεις; Αυτός είναι επικίνδυνος άνθρωπος."
Η φωνή του Στέφανου ήταν ανήσυχη, καθώς γνώριζε πολύ καλά τον παράτολμο χαρακτήρα του φίλου του.
"Μην αγχώνεσαι,ξέρω τι κάνω" προσπάθησε ο Άγγελος να τον καθυσηχάσει.
"Ναι,ναι,το ξέρω. Ρε φίλε, γνωριζόμαστε επτά χρόνια και η λέξη συνετός σίγουρα δεν σε χαρακτηρίζει" είπε στον Άγγελο με πειρακτικό τόνο.
"Βρες μου εσύ τις πληροφορίες που θέλω και μην ανησυχείς για μένα."
"Πότε θα σε βρούμε πεταμένο σε κανένα χαντάκι" μουρμούρισε ο Στέφανος "καλά θα σε ειδοποιησω σε μια δυό μέρες" άκουσε ο Άγγελος να του λέει πρίν κλείσει το τηλέφωνο.
ESTÁS LEYENDO
ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ
Historia CortaΧρόνια ολόκληρα σχεδίαζε τον τρόπο που θα εκδικηθεί τους δολοφόνους των γονιών του...χρόνια ολόκληρα ονειρευόταν αυτή την στιγμή! Και όταν έφτασε η ώρα... μπήκε στην ζωή του εκείνη! Ένα κορίτσι γεμάτο ζωντάνια,από την πρώτη στιγμή που την είδε τον κ...