Ο Άγγελος ένιωσε ανακούφιση όταν είδε τον άντρα του Τσεβκόφσκι ν' απομακρύνεται από κοντά της.
Τα μάτια του δακρυσμένα συνάντησαν το πρόσωπο της που ήταν μουσκεμένο απ' το κλάμα.
Το σώμα της τρανταζόταν απ' τα αναφιλητά που δεν έλεγαν να σταματήσουν.
Ήταν σε κατάσταση σόκ!"Ηρέμησε, μωρό μου,όλα καλά θα πάνε" της είπε με μια σιγουριά που ούτε ο ίδιος δεν ήξερε από που πήγαζε.
Η Μαριλένα σήκωσε το κεφάλι της και τον κοίταξε.
Οι ματιές τους συναντήθηκαν και ξαφνικά τ' αναφίλητα της σταμάτησαν.
Το βλέμμα του Άγγελου την έκανε να νιώθει προστασία.
Βαθιά μέσα της πίστευε οτι είχε δίκιο...όλα θα πήγαιναν καλά όσο είχε εκείνον κοντά της.Την προσοχή τους τράβηξε ο θόρυβος της πόρτας που άνοιξε.
Ο Άγγελος είδε μ' ανακούφιση τον Ανδρέα να μπαίνει μέσα.
Πλησίασε τον Άγγελο και τον κοίταξε από πάνω μέχρι κάτω χαμογελώντας του περιπαικτικά."Ευτυχώς που σε πρόλαβα ζωντανό.Αν δεν ήσουν τόσο ξεροκέφαλος..."
Ο Άγγελος δεν τον άφησε να συνεχίσει.
Δεν άντεχε ν' ακούσει αυτή την στιγμή το κήρυγμα του Αντρέα για το πόσο απερίσκεπτος είναι και ποσό πολύ ριψοκινδυνεύει την ζωή του.
Έτσι ήταν ο χαρακτήρας του και δεν πρόκειται ν' αλλάξει!"Ο Τσεβκόφσκι που είναι;" ρώτησε ανυπόμονα.
"Ξέφυγε μαζί με δύο άντρες του."
Ο Άγγελος πήρε μια βαθιά ανάσα, είχαν γλιτώσει αυτήν την φορά, όμως οι λογαριασμοί που είχε ανοίξει με τον Τσεβκόφσκι θ' αργούσαν πολύ να κλείσουν.
Μόλις τον έλυσαν έτρεξε στην Μαριλένα που μόλις είχε ελευθερωθεί κι αυτή απ' τα δεσμά της.
Την έκλεισε στοργικά μες στην αγκαλιά του και την κράτησε εκεί για μερικά ατέλειωτα λεπτά.
Ήθελε να νιώσει την ζεστασιά της,ν' αφήσει την μυρωδιά της να κατακλύσει όλο του το είναι.
Όταν βρισκόταν κοντά της,ήταν στον παράδεισο.
Σ' έναν παράδεισο που προσευχόταν να μην ήταν ουτοπικός,γιατί πλησίαζε η στιγμή που όλα τα μυστικά... όλο το πληγωμένο του παρελθόν θα 'ρχοταν στην επιφάνεια.
Πλησίαζε η στιγμή που η Μαριλένα θα μάθαινε όλη την αλήθεια.
Το μόνο που ευχόταν ήταν η αγάπη τους να σταθεί τόσο δυνατή ώστε να αντέξει αυτή την σκληρή αλήθεια.
STAI LEGGENDO
ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ
Storie breviΧρόνια ολόκληρα σχεδίαζε τον τρόπο που θα εκδικηθεί τους δολοφόνους των γονιών του...χρόνια ολόκληρα ονειρευόταν αυτή την στιγμή! Και όταν έφτασε η ώρα... μπήκε στην ζωή του εκείνη! Ένα κορίτσι γεμάτο ζωντάνια,από την πρώτη στιγμή που την είδε τον κ...