Κεφάλαιο 13ο

248 48 9
                                    

Ο Άγγελος κοιτούσε τον Ρενιέρη που είχε αλλάξει δέκα χρώματα απ' τον φόβο του.
Μέσα του ένοιωσε μια μικρή ικανοποίηση.

"Γνωρίζω πολύ περισσότερα απ' όσα φαντάζεσαι.Τώρα για το ποιός είμαι... το πραγματικό μου όνομα είναι Άγγελος Γρηγοριάδης. Είμαι ο γιός του ανθρώπου που δώσατε την εντολή εσύ και ο Τσεβκόφσκι για τον θάνατο του."

Ο Ρενιέρης δεν την περίμενε αυτή την αποκάλυψη, είχε πείσει τον εαυτό του πως αυτή η ιστορία ανήκε στο παρελθόν.

"Δεν είμαι εγώ υπεύθυνος για τον θάνατο των γονιών σου.Ο Τσεβκόφσκι έδωσε την εντολή, όχι εγώ...εγώ δεν το 'ξερα...εγώ δεν ήθελα ποτέ να συμβεί αυτό."
Ο Ρενιέρης είχε χάσει τα λόγια του,ξαφνικά εμφανίστηκε μπροστά του αυτός ο νεαρός και απειλούσε να καταστρέψει τα πάντα.

Ο Άγγελος δεν πίστευε ούτε μια λέξη που έβγαινε απ' το στόμα του.
Το βλέμμα του ήταν ανέκφραστο και η στάση του σώματος του άκαμπτη.
Ένοιωθε λες και δεν υπήρχε ούτε μια σταγόνα αίμα στις φλέβες του.
Ξαναζούσε αυτές τις μαρτυρικές στιγμές.

"Το αίμα των γονιών μου είναι πάνω στα χέρια σας.Σίγουρα θα βρείτε την τιμωρία που σας αξίζει."

Η απειλή ήταν ξεκάθαρη απ' τον Άγγελο και έγινε αμέσως αντιληπτή απ' τον Ρενιέρη.

"Άκουσε με,εγώ δεν..."

"Μην απολογείστε άδικα. Αυτό που μ' ενδιαφέρει τώρα είναι η κόρη σας.Πρέπει να την βρώ πρίν της συμβεί κάτι κακό."

Ο Άγγελος του γύρισε την πλάτη και αποχώρισε απ' την έπαυλη.
Δεν άντεχε άλλο να είναι στο ίδιο χώρο μ' αυτόν τον άνθρωπο.
Είχε υποσχεθεί στον εαυτό του να αφήσει την εκδίκηση πίσω του,αλλά δεν μπορούσε και να ξεχάσει όσα είχαν συμβεί.

******************************

Το τηλέφωνο κτυπούσε αρκετή ώρα σαν τρελό.
Ο Ιβάν Τσεβκόφσκι το πήρε στα χέρια του και ένα χαμόγελο ικανοποίησης φάνηκε στο πρόσωπο του.

"Το ήξερα πως τελικά θα λογικευτείς" η φωνή του είχε μια χροιά γεμάτη αυτοπεποίθηση.

"Ιβάν, άκουσε με,θέλω να κάνω μια συμφωνία μαζί σου. Θα αφήσεις την κόρη μου κι εγώ θα σου πώ κάτι που είναι πολύ σημαντικό τόσο για το δικό σου μέλλον όσο και για το δικό μου."

"Σε ακούω συνέταιρε,αλλά μην περιμένεις πολλά από μένα.Η απελευθέρωση της κόρης σου θα κριθεί απ' αυτά που θ' ακούσω."

Ένας αναστεναγμός ακούστηκε απ' τον Ρενιέρη στην άλλη άκρη της γραμμής.
Δεν είχε πάρει εύκολα αυτήν την απόφαση, αλλά έπρεπε να το κάνει.
Η ζωή της Μαριλένας ήταν πολύτιμη, δεν θα άντεχε ούτε μια τρίχα της να λείπει.
Όσο για τον Άγγελο,ήταν ένα εμπόδιο γι' αυτόν,μια βόμβα που ήταν έτοιμη να εκραγεί και η έκρηξη που θα έκανε θα κατέστρεφε όλη την ζωή του και την οικογένεια του.
Έπρεπε να το κάνει... έπρεπε...

ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣOù les histoires vivent. Découvrez maintenant