Δέκα μέρες μετά
"Θέλω να τον βρείτε και να τον φέρετε μπροστά μου. Δεν δέχομαι άλλες δικαιολογίες! Αυτός ο λεχρίτης που σκότωσε τον Νικολά θα μου το πληρώσει πολύ ακριβά!" η φωνή του Ιβάν Τσεβκόφσκι αντηχούσε απειλητική σ' όλο τον χώρο.
Τα πρωτοπαλίκαρα του ήξεραν πως αυτή ήταν η τελευταία του προειδοποίηση.
Τόσες μέρες έψαχναν αυτόν τον άντρα που σκότωσε τον κόμπρα,
αλλά οι πληροφορίες που είχαν ήταν πολύ λίγες.
Η περιγραφή μόνο των δυο γυναικών που ήταν μαζί με τον Νικολά την ώρα που δέχτηκε την επίθεση δεν έφτανε για να τον βρούνε.
Έψαχναν έναν νεαρό άντρα γύρω στα εικοσιπέντε με ξανθά μαλλιά και γαλανά μάτια.
Ψύλλους στ' άχυρα,δηλαδή!
Πόσοι άνθρωποι μ' αυτή την εμφάνιση υπάρχουν στην Ελλάδα!
Είχαν ελέγξει όλους τους εχθρούς του Νικολά, κανείς τους δεν τολμούσε να τα βάλει με την τρέλλα του Τσεβκόφσκι,οπότε ήταν αδύνατο να είχαν επιτεθεί στο πρωτοπαλίκαρο του.
Ποιός ήταν λοιπόν αυτός ο σατανάς που σκότωσε τον κόμπρα;"Με την κόρη του Ρενιέρη τι γίνεται; Ούτε εκεί έχετε φέρει αποτελέσματα. Θα σας πάρει όλους ο διάβολος,αν μέχρι αύριο δεν την έχω στα χέρια μου" ούρλιαζε ο Τσεβκόφσκι, κάνοντας στο μυαλό των αντρών του να χτυπάνε χιλιάδες καμπανάκια κινδυνου.
Είχαν στριμωχτεί πολύ άσχημα αυτή την φορά.
Και για όλα έφταιγε αυτός ο σωματοφύλακας της που δεν την άφηνε στιγμή απ' τα μάτια του!
Σήμερα το βράδυ όμως θα την έχουν στα χέρια τους,όλα είναι σχεδιασμένα ως και την τελευταία λεπτομέρεια.
Δεν έχουν περιθώρια και για άλλη αποτυχία.******************************
Η Μαριλένα ξεφύσσηξε βαριεστημένα.
Ο Άγγελος είχε αργήσει πολύ, της είπε οτι θα πεταγόταν σε μια δουλειά και σε μια ώρα θα ήταν πίσω...αλλά έχουν περάσει ήδη δυο ώρες κι ακόμα να 'ρθει.
Είχε μαγειρέψει,ειχε στρώσει το τραπέζι και εδώ και μισή ώρα τον περίμενε.
Κοίταξε τριγύρω της...άραγε θα τον πείραζε πολύ,αν σκάλιζε λίγο το σπίτι του;
Άλλωστε είχε και λόγο να το κάνει, ήθελε να του πάρει ένα δώρο, όμως δεν ήξερε τι του άρεσε.
Ίσως ένα μικρό ψάξιμο να της έδινε καμία ιδέα.
Ξεκίνησε από το δωμάτιο που χρησιμοποιούσε ως γραφείο.
Την προσοχή της τράβηξε η βιβλιοθήκη, ήταν γεμάτη δεκάδες βιβλία, όλα τα κλασσικά διηγήματα της νεότερης λογοτεχνίας υπήρχαν εκεί.
Αυτό την εξέπληξε, δεν περίμενε οτι ο Άγγελος ήταν τύπος που διάβαζε βιβλία.
Περιεργάστηκε λίγο τον χώρο και βγήκε έξω.
Σειρά είχε η κρεβατοκάμαρα.
Μπήκε μέσα και άνοιξε κατευθείαν την ντουλάπα.
Τα ρούχα του ήταν περιποιημένα στις κρεμάστρες και άλλα ήταν διπλωμένα στα ράφια.
Περίεργο,τόσες μέρες τώρα περνούσε τις πιο πολλές ώρες στο σπίτι του,δεν έτυχε ποτέ να συναντήσει γυναίκα να του καθαρίζει το σπίτι.
Ήταν δυνατόν να ήταν μόνος του τόσο οργανωτικός;
Άραγε φρόντιζε μόνος του το σπίτι του;
BINABASA MO ANG
ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ
Short StoryΧρόνια ολόκληρα σχεδίαζε τον τρόπο που θα εκδικηθεί τους δολοφόνους των γονιών του...χρόνια ολόκληρα ονειρευόταν αυτή την στιγμή! Και όταν έφτασε η ώρα... μπήκε στην ζωή του εκείνη! Ένα κορίτσι γεμάτο ζωντάνια,από την πρώτη στιγμή που την είδε τον κ...