Τα δάχτυλα του Άγγελου είχαν σφιχτεί σε γροθιές ενώ έντονες φλέβες έκαναν αισθητή την παρουσία κατά μήκος των χεριών του.
Το βλέμμα του σκληρό, χωρίς κανένα συναίσθημα οίκτου μες στα μάτια του.
Τον μισούσε αυτόν τον άνθρωπο και του το 'δείχνε χωρίς να βγάλει ούτε μια λέξη απ' το στόμα του,αλλά όλη η στάση του σώματος του το φώναζε δυνατά.Ο Νικολά παραμέρισε τα δεσμά που τον κρατούσαν πιο πρίν καθηλωμένο και έτριψε απαλά τους καρπούς του.
Το βλέμμα του κινήθηκε προς τον Άγγελο, ζυγίζοντας τον από πάνω μέχρι κάτω.
Αυτός ο πιτσιρικάς που είχε μπροστά του,είχε μια τόλμη που είχε καιρό να συναντήσει.
Αν ήταν διαφορετικά τα πράγματα ίσως και να τον θαύμαζε για το θάρρος του!
Όμως τώρα δεν είχε χρόνο για συναισθηματισμούς,όχι αυτή την στιγμή που ένιωθε τα μπλέ μάτια του Άγγελου να τον τρυπάνε σαν βέλη που έχουν βγεί απ' την φαρέτρα ενός έμπειρου τοξοβόλου.Σηκώθηκε όρθιος και έκανε δυο τρία βήματα μπροστά, μειώνοντας την απόσταση που τον χώριζε απ' τον Άγγελο.
"Ξέρεις μικρέ,η τόλμη τις πιο πολλές φορές οδηγεί στον θάνατο" του είπε πλησιάζοντας τον με το σώμα του γεμάτο υπερένταση.
"Στον δικό σου θάνατο" του απάντησε ο Άγγελος αμέσως, κοιτώντας τον ευθεία στα μάτια.
Ο Νικολά είδε την αποφασιστικότητα μες στο βλέμμα του και ξεφύσσηξε αποδεχόμενος την επικείμενη μάχη.
Ο Άγγελος χωρίς να χάσει ευκαιρία όρμησε πάνω του και άρχισε να τον κτυπάει.
Ο Νικολά απέφυγε αρκετά απ' τα κτυπήματα και επιτέθηκε ο ίδιος με την σειρά του.
Η πρώτη γροθιά έπεσε στο κενό, η δεύτερη όμως βρήκε το πρόσωπο του Άγγελου και του άνοιξε την μύτη.
Άλλο ένα κτύπημα του Νικολά προσγειώθηκε στο στομάχι του, διπλώνοντας τον στα δυο.
Αν και ο πόνος ήταν αφόρητος δεν το έβαλε κάτω, μάζεψε τις δυνάμεις του και επιτέθηκε ξανά.
Αυτή την φορά ήταν η σειρά του Νικολά να νιώσει πάνω του την δύναμη του Άγγελου.
Έπεσε κάτω κρατώντας τα πλευρά του,αφού οι δύο τελευταίες γροθιές του Άγγελου τον είχαν βρεί ακριβώς σ' αυτό το σημείο.
Σύρθηκε περίπου μισό μέτρο πιο πέρα και προσπάθησε να σηκωθεί.
Πιάστηκε απ' έναν πάγκο που βρήκε μπροστά του και τράβηξε το κορμί του προς τα πάνω.
Στην προσπάθεια του αυτή έριξε κάτω το μπουφάν του Άγγελου που ήταν ακουμπισμένο πάνω στον πάγκο.
Απ' την πτώση άκουσε κάτι μεταλλικό να πέφτει στο πάτωμα.
Πρός μεγάλη του έκπληξη είδε το όπλο που ήταν κρυμμένο στην τσέπη του μπουφάν να προσγειώνεται μπροστά στα πόδια του.
Το άρπαξε χωρίς δεύτερη σκέψη και το έστρεψε προς το μέρος του Άγγελου.
VOUS LISEZ
ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ
NouvellesΧρόνια ολόκληρα σχεδίαζε τον τρόπο που θα εκδικηθεί τους δολοφόνους των γονιών του...χρόνια ολόκληρα ονειρευόταν αυτή την στιγμή! Και όταν έφτασε η ώρα... μπήκε στην ζωή του εκείνη! Ένα κορίτσι γεμάτο ζωντάνια,από την πρώτη στιγμή που την είδε τον κ...