Κεφάλαιο 28ο

274 29 8
                                    

Οι μέρες για τον Άγγελο κυλούσαν βασανιστικά.
Κλεισμένος μες σ' αυτούς τους τέσσερις τοίχους ένιωθε την ζωή να ξεγλιστράει απ' τα χέρια του.
Είχε ήδη επιχειρήσει να επικοινωνήσει με την Μαριλένα,
της είχε τηλεφωνήσει δέκα φορές μέσα σ' αυτήν την εβδομάδα που πέρασε από την μέρα που τον επισκέφτηκε...δέκα κλήσεις που δεν είχαν απαντηθεί ποτέ από εκείνη.
Δεν την κατηγορούσε όμως,εκείνος είχε βάλει τέλος στην σχέση τους,εκείνος έκοψε το νήμα που τους κρατούσε ενωμένους.
Το είχε κάνει για να την προστατεύσει αλλά για οποίον λόγο κι αν είχε γίνει το αποτέλεσμα δεν άλλαζε και τα σκληρά λόγια που της είχε πεί δεν γυρνούσαν πίσω.
Όμως η είδηση της εγκυμοσύνης είχε σκάσει σαν βόμβα μες στην ψυχή του και είχε ανοίξει μια τεράστια πληγή,που αν δεν συναντούσε την Μαριλένα να μιλήσουν γι' αυτό το μωρό, θα αιμορραγούσε ακατάπαυστα.

"Την κοπελιά σου σκέφτεσαι πάλι;" άκουσε την φωνή του Μάχου να τον ρωτάει,καθώς τοποθετούσε το σώμα του δίπλα στον Άγγελο.

"Δεν σηκώνει το τηλέφωνο" του απάντησε ξεφυσσώντας αγανακτησμένος εκείνος.

"Σου κάνει καψόνια η μικρή" τον πείραξε ο αδερφός του με εύθυμη διάθεση,για να εισπράξει ένα οργισμένο βλέμμα απ' τον Άγγελο.

Δεν του φάνηκε καθόλου αστείο το σχόλιο του Μάχου,η κατάσταση ήταν πολύ σοβαρή για μα σπάει πλάκα.
Δεν μπορούσε να επικοινωνήσει μαζί της κι αυτό τον τρέλλαινε.
Ηταν εγκλωβισμένος σ' αυτό το κελί και πνιγόταν,ώρες ώρες ένιωθε ότι του τελείωνε τ' οξυγόνο και δεν μπορούσε ν' ανασάνει.

"Μου πέταξε την βόμβα κι εξαφανίστηκε" μουρμούρισε απευθυνόμενος πιο πολύ στον εαυτό του παρά στον Μάχο.

"Μην ανησυχείς,τώρα πια υπάρχει αυτό το παιδί που θα σας ενώνει για πάντα...και να θέλει ν' απομακρυνθεί από κοντά σου δεν μπορεί" τον καθησύχασε, κτυπώντας τον παράλληλα με συμπαράσταση στην πλάτη.

"Έτσι νομίζεις;" τον ρώτησε ο Άγγελος, εκλιπαρώντας με το βλέμμα του μια απάντηση που θα τον γέμιζε αισιοδοξία.

"Έτσι είναι αδερφέ,αφού την αγαπάς και σ' αγαπάει χάρη σ' αυτό το μωρό θα τα ξαναβρείτε" του είπε κλείνοντας του με νόημα το μάτι, "...αρκεί να ξεμπλέξεις γρήγορα από εδώ μέσα.Σε πόσο καιρό θα γίνει η δική σου;"

"Σε δύο μήνες,σήμερα περιμένω τον δικηγόρο να ξεκινήσουμε να φτιάχνουμε την γραμμή υπεράσπισης μου."

"Πάλι καλά που έβαλες μυαλό,έπρεπε απ' την αρχή να είχες μιλήσει,ίσως να μην κατέληγες εδώ μέσα, μπορεί να ήσουν ελεύθερος με περιοριστικούς όρους μέχρι την δίκη" τον μάλωσε με αυστηρή φωνή που έκανε το πρόσωπο του Άγγελου να μυδιάσει για μια στιγμή.

ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣOù les histoires vivent. Découvrez maintenant