Το σώμα της απομακρύνθηκε, βάζοντας λίγα εκατοστά απόσταση απ' το δικό του.
"Τι ήταν αυτό τώρα;" του ψιθύρισε με ξέπνοη φωνή.
Ο Άγγελος δεν της απάντησε, παρά μόνο την έπιασε απ' το χέρι και την τράβηξε προς την έξοδο.
Μακριά απ' τα περίεργα βλέμματα και τα κουτσομπολίστικα σχόλια.
Την έβαλε μες στο αυτοκίνητο και κάθησε δίπλα της στην θέση του οδηγού.
Πήρε μια βαθιά ανάσα για να ηρεμήσει την καρδιά του που κτυπούσε γρήγορα και γύρισε προς το μέρος της."Έχω σαν αρχή να μην μπλέκω τα προσωπικά με τα επαγγελματικά μου,αλλά εσύ..." ξεφύσσηξε προσπαθώντας να βρεί τις κατάλληλες λέξεις "...εσύ μου έχεις πάρει το μυαλό" συμπλήρωσε με τα λόγια να βγαίνουν με δυσκολία απ' τα χείλη του.
Η Μαριλένα ακούγοντας την τελευταία του φράση ένιωσε να πετάει στ' ουράνια.
Είχε μεθύσει απ' την βαθιά,λάγνα φωνή του.
Χαμήλωσε το πρόσωπο της για να μην δεί ο Άγγελος τα μάγουλα της που είχαν βαφτεί κατακόκκινα.
Εκείνος περίμενε υπομονετικά μια της λέξη, κάποια αντίδραση σ' αυτό που της είχε με τόσο κόπο εκμυστηρευτεί.
Το χέρι του κινήθηκε προς εκείνη και της έπιασε το πηγούνι, σηκώνοντας της το κεφάλι, έτσι ώστε να μπορεί να δεί τα μάτια της.
Όταν οι ματιές τους συναντήθηκαν,ήξεραν και οι δυο οτι ήταν πια αργά να κρυφτούν απ' τα συναισθήματα τους.******************************
Είχε πια βραδιάσει και ο Άγγελος είχε γυρίσει στο σπίτι του.
Μόλις μπήκε μέσα πέταξε με δύναμη τα κλειδιά πάνω στο τραπέζι.
Πόσο απερίσκεπτα είχε ενεργήσει!
Πόσα λάθη θα έκανε ακόμα;
Γιατί έχανε τον έλεγχο όταν βρισκόταν δίπλα της;
Γιατί άφησε την ζήλια να τον παρασύρει;
Τι θα έκανε τώρα;
Η Μαριλένα είχε ανταποκριθεί σε κάθε άγγιγμα του κι αυτός αντί να ξεκαθαρίσει την κατάσταση, αντί να είχε πάρει τα χέρια του και τα χείλη του από πάνω της,την είχε κλείσει στην αγκαλιά του χαρίζοντας της συνέχεια φλογερά φιλιά.
Εκείνη είναι ερωτευμένη μαζί του,αυτό προσπάθησε να του πεί την ώρα που την καληνύχτιζε, αλλά την διέκοψε.
Δεν έπρεπε να βγουν αυτά τα λόγια απ' το στόμα της, δεν έπρεπε να φτάσουν στ' αυτιά του.
Κτύπησε με δύναμη την γροθιά του στον τοίχο.
Πολύ ωραία τα κατάφερες, ειρωνεύτηκε τον εαυτό του.
STAI LEGGENDO
ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ
Storie breviΧρόνια ολόκληρα σχεδίαζε τον τρόπο που θα εκδικηθεί τους δολοφόνους των γονιών του...χρόνια ολόκληρα ονειρευόταν αυτή την στιγμή! Και όταν έφτασε η ώρα... μπήκε στην ζωή του εκείνη! Ένα κορίτσι γεμάτο ζωντάνια,από την πρώτη στιγμή που την είδε τον κ...