.

65 7 1
                                    

Kuleden indik sonra tekrar Eminönü çarşısının olduğu yere doğru yürüdük.Oradan da son olarak Gülhane Parkına..

+Her mevsimde çok güzel görünüyor burası.Şimdi seninle el ele yürüyünce daha da bir güzel görünüyor.

+Burası önceleri hayvanat bahçesi olarak da kullanılmış sonra da kapatmışlar hayvanat bahçesini. Böyle park olarak insanlara açık kullanılıyor burada yaşasam her gün gelir yürürüm herhalde yol boyu bir başka huzur var sanki.Hem biliyor musun Gülhane Parkı deyince ilk ne gelir insanların aklına ?

-Bilmem ne gelir?

+Gülhane Parkı deyince Nazim Hikmet'in ''Ceviz ağacı'' şiiri gelir akıla.Okudun mu hiç bu şiiri ?

-okumadım

+Şiirde bu parkta sevgilisini bekleyen Nazım Hikmet'in polisleri görüp bir ceviz ağacına çıktığını ve durumdan ne polislerin nede sevgilisinin haberdar olmadığı yazıyor. Diyor ki ;'' Ben bir ceviz ağacıyım Gülhane Parkında.Ne sen farkındasın,ne polis farkında''

...

+Hadi kalkalım artık uçak saatine ne kalmış şurada.

-Bitti İstanbul maceramız yani. Ben çok sevdim burayı. Sadece çok kalabalık onu sevmedim.

+Yine geliriz. Hem bakmışsın belki temelli geliriz belli mi olur?

...

Uçak saatine yakın havalimanında olurlar...

+Asma o güzel yüzünü.Yine geleceğiz elbet.O zaman daha çok gezeriz hem..

..

Yaklaşık 1 buçuk saatlik yolculuğun ardından İzmir'e inerler. Bir taksiye binip eve doğru giderler.

O kadar çok yorulmuştuk ki eve girer girmez herkes odalarına çekildi..


...

Sabah alarm sesiyle uyandım.Hemen hazırlanıp aşağıya indim.Zümrüt daha uyuyordu. İşe gitmek üzere evden çıktım.Henüz hava aydınlanmamıştı.Yürüdüm durağa doğru.Gelen otobüse bindim ve işe gittim.Dün kadar hızlı geçmişti zaman yada ben İstanbul maceramızı düşünürken fazla dalmış olmalıydım ki işlerimi bile bitiremedin iş çıkış saati gelmişti bile.İşyerinden çıktım durağa doğru yürürken bir mağazanın vitrininde mankenin üzerindeki bembeyaz elbiseye takıldı gözlerim. '' Ne de yakışırdı üzerine''...

Hiç düşünmeden girdim içeri ve o elbiseyi aldım.Buralardan gitmeden önce ona evlenme teklif edeceğim.. Mağazadan çıktım durağa geçtim otobüse binip eve gittim.Otobüsten inip evin sokağına doğru yöneldim.Çok heyecanlıydım.Bu gece önemliydi çünkü ona evlenme teklifi edecektim.Bu elbiseyi de nikah günü giyecekti..

Binanın kapısından içeriye girecektim ki bir ses duydum.Arkamı döndüm bir karartı göründü.

+Kim var orada ?

Sokağa doğru ilerledim ve karanlıkta biri hızlıca ilerliyordu.

+Hey kimsin sen .!!

-

Anka Kuşu.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin