İş yerini kapattık. Caddeye doğru Osman amcayla yürüdük.
+Osman amca seni arabayla bırakayım ben.
-Yok oğlum evimde yakın zaten zahmet etme sen.
+Hayırlı geceler Osman amca.
-Hayırlı geceler oğlum.Sabah görüşürüz.
Bu yaşanılanlar epey mutlu etmişti beni.Aslında hep hayalimdi.Bir kitapevim olsun isterdim.Sahaf olması beni daha da mutlu etti.
Eve geldim.Annem daha uyumamıştı.
-Hoşgeldin oğlum.
+Hoşbuldum anne. Önce bir üzerimi değişeyim konuşuruz sonra olur mu ? Hem anlatacaklarım var sende sevineceksin.
-Tamam zaten çay da yapmıştım ben.Balkonda içeriz keyifli keyifli.Sana kek de yapayım ben sen duş alıp giyinene kadar hazır olur.Sen keki seversin.
Balkon,çay,kek.Bu üçlü benim birkaç saniyelik duraklamama sebep oldu. Birkaç saniyede olsa gözümde canlanan eski anılardan annemin sesiyle uyandım.
-Siraç oğlum ??
+Yok hiç kekle uğraşma sen anne.Balkonda sonra içeriz hem olmaz mı anne ? Şimdi salonumuzda rahat rahat oturalım balkonda sandalye üzerinde dinlemem hiç
-Olur oğlum sen nasıl istersen.
Bir duş aldım.Eşofmanlarımı giyip salona indim. Annemde çaylarımızı koydu.
-Ee anlat bakalım nasıl geçti.?
+İyi anne özlemişiz epey birbirimizi sohbete dalmışız öyle. Hepsinin de selamları var öpüyorlar ellerinden.
-Bir günde bize gelsinler ben onlara mis gibi yemekler yaparım.
+Olur anne. Anne bir de ben iş buldum.
-o nasıl oldu kaşla göz arasında yemeğe gidip iş buldun.Ne işiymiş bu anlat bakalım.
+Anne burada bir kitapçı vardı.Sahaf aslında.Hem çayını kahveni iç kitabını oku öyle bir yer. Ben hep giderdim buradan gitmeden önce.Orası devrediyormuş işte.Tanıdığım sevdiğim bir amca.Onunla konuştuk o da ısrar etti burayı bana devretmekle.Doğrusu bende istiyordum böyle bir şey.
-Ben çok sevindim bu işe.Hem tam sana göre bir yer işte.Sende seviyorsun kitaplarla iç içe olmayı.Hoş evde zaten bir kitapçıdan farksız ama..Senin mutluluğun her şeyden önemli oğlum.Hayırlısı olsun.
+Sağol annem. O zaman ben çayımı içeyim.Gidip yatayım.Ben alarm kuruyorum ama sen yinede her ihtimale karşı uyandır beni olur mu anne?
-Tamam oğlum allah rahatlık versin..
...
-Siraaç oğlum hadi uyan .
+Anne alarm çalmadı saat kaç ki az daha uyuyayım alarm çalana kadar.
-Çalmaz o alarm kalk hadi sabah namazını kıl. Bak nasıl açılıyor uykunda şansında hadi oğlum.
+Haklısın anne tamam.
Yataktan kalktım annemin yanağına bir öpücük kondurdum.
..
O kadar oyalanmama rağmen zaman geçmek bilmiyordu.Biraz uzandım ama uykum da yoktu. Kalktım mutfağa kahvaltı hazırladım.Bir an eskiden Zümrüt'e balkona hazırladığım kahvaltılar geldi aklıma.. Ne var yani annemle mis gibi balkonumuzda oturup da kahvaltı yapamayacak mıyız anılar yüzünden?
Ufak bir masa hazırladım balkona..Annem görünce şaşırdı.
-Benim üşengeç oğluma neler olmuş böyle.Kahvaltılar hazırlamış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anka Kuşu.
قصص عامة''Ve seni benim hayatıma uğratan kaderin de vardır bir bildiği '' YENİDEN DOĞUŞ..