ev arkadaşı

44 7 13
                                    

Radyoyu da kapattım.Sessizce sürmeye devam ettim.iş yerine gelince etrafı toplamaya giriştim hemen.Bir şey düşünmek istemiyordum çünkü.Elimde ağrıyordu iş yaparken.. Müşteriler gelmeye başladı. Bugün haftasonu olmasından kaynaklı epey de yoğundu.Yetişmek bir hayli güç.İçeri de birde okuma köşesi olduğu için kitap seçip içeride okuyanlarda oluyordu.Bir yardımcıya kesinlikle ihtiyacım var.Osman amca gerçekten senelerce iyi idare etmiş.

..

Tüm gün yemek yemek için bile fırsat bulamamıştım.

-Kolay gelsin

+Kolaysa başına gelsin Beliz.

-Oo maşallah içerisi ne kadar kalabalık böyle.Yardıma ihtiyaç var mı ?

+Hayır demem doğrusu..

Bir yandan kitapları raflara yerleştirirken bir yandan da sohbet ediyorduk.

+Ne yaptın ?

-Neyi?

+İş. İş bulabildin mi ?

Gözlerini devirerek baktı.

-Henüz değil..

''Biraz zor o iş zaten'' diye mırıldandım.

-İki gün iyiydin bakıyorum hödüklüğe çok hızlı geçiş yapmışsın.

+Tamam tamam şaka yapıyorum.Hem bak ne diyeceğim iş bulana kadar bana yardım mı etsen ?

-ne

+Ne demek ne . Buraya gel işte.Bana yardım edersin.Hem elimde böyleyken zorlanıyorum ben.En azından elim iyileşene kadar ve sende iş bulana kadar gel işte. olmaz mı ?

-Bilemedim.

+Biliyor musun Osman amcaya bende böyle demiştim.Burayı bana devrederken.

-eee

+eesi cevabımı beklemeden '' Sabah burada ol '' dedi bana .

Birbirimize bakıp gülümsedik.

-iş bulana kadar ama.

+İş bulana kadar..

-Şey ama bugünde sayılmasa çünkü erken çıkmam gerek.

+oo ilk günden kaçış

-Yok hayır ev arkadaşım gelecekte bugün.onu karşılamaya gitmem lazım havalimanına.Memleketindeydi..

+Buraları halleder çıkarız.Birlikte gidelim araç da var.Havalimanı epey ters çünkü sizin için zor olur.

-Teşekkür ederim.

..

İçerisi sakinleşip herkes gittikten sonra.

+Sabah toplarız buraları kapatalım da çıkalım geç kalmayalım hem.

-olur ben çantamı alayım çıkalım.

..

Yarım saat kadar süren yol sonrası havalimanına vardık.

+Daha erken saate neden almamış ki arkadaşın bileti?

-Bilmem bir bu saate buldu demekki.

+İyi bakalım.

Beliz karşı tarafa el sallayarak yanımdan ileri doğru koşmaya başladı.Bende telefonumla uğraşmaya devam ettim.Birkaç dakika sonra;

-Siraç biz geldik..

+Hoşgeldinii...

Cümlemi tamamlayamadım.Ağzım hafif açık kaşlarım havada öylece kaldım.. Karşımda hafif başını yere eğmiş biri duruyordu. Ben hala şaşkın şaşkın bakıyordum. Beliz yanıma yaklaştı '' Aynısını yap Siraç..Selam veriyor''

Anka Kuşu.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin