Kitabım sonunda bitti.Bir kitabım birde eşim var artık hayatıma yeni katılan..Söz verdiğim gibi kitabımı ilk okuyan Yıldız oldu.Hoş biz kitabı birebir yaşamış olduk ama okuması ayrı bir keyifli oluyormuş.Okuyup bitirine kadar basıma göndermedim kitabı.Bittiğinde birlikte basıma gönderip kendi kitabevim olmak üzere birkaç kitapçı da yerini aldı ''Anka Kuşu''..
...
-Siraaç bugün imza günün var biliyorsun değil mi ?
+Biliyorum canım.
-Ee neden hazır değilsin acaba hala ?
+Kızma kızma sende hep kızıyorsun bana 10 dakikaya hazırlanırım ne olacak.
-Ya Siraç hiç heyecan yok mu sende.Benim içim nasıl kıpır kıpır bir bilsen.
+yoo hiç heyecanlı değilim ben.Sen varsın ya benim yanımda neden heyecanlanayım ben.
Bende hazırlandıktan sonra çıktık evden.İmza ve söyleşi için geldiğimiz yer umduğumuzdan da kalabalıktı destek vermeleri bizi çok mutlu etmişti.Belki de herkes içindeki Ankayı bizle birlikte bulmuştur..Önce kitapları imzaladım tek tek ve kısa kısa sohbetler ettik bu sırada.Fotoğraflar çekildi.Sohbetler edildi.Sohbet sırasında hikayenin sonunun belirsiz olduğu bu kitabın devamının olacağını mı gösterdiği soruldu.Bu soru karşısında Yıldız'a bakıp gülümsedim.
+Elbette bu hikayenin devamı var arkadaşlar.O masal öyle bitirilir mi hiç
''Yeni kitap ne zaman gelir peki?''
+Yeni bir kitap gelmeyecek.Kitap gelmeyecek ama ben size ufak bir şeyler anlatabilirim.Belki kafanızda canlanır siz devam ettirirsiniz.Yıldız'ın gözlerinin içine bakarak cümlemi devam ettirdim.
Her şeyi unuttular.Kötü olan her şeyi.. Yeni doğmuş bir bebek gibi yeniden öğrendiler birçok şeyi beraber yaşayarak.Tanıdılar,sevdiler daha çok sevdiler birbirlerini.Çıktıları yolculuklarında hep bir arada hep el ele oldular.Siraç çocukluğundan beri hayalini kurduğu kurtarıcı kuşuna kavuştu.Artık her doğan güneşi onun kokusuyla onun yüzüyle selamladı.İlk gördüğü onun gözleri oldu.Yuvası bildi Yıldız'ı.Parmakları bir ömür parmaklarına köle oldu...
Herkes sessizce dinledi Siraç'ı.
''Kitabın kahramanı Yıldız gerçek miydi yani ?''
+Benim herkesten ve her şeyden hatta kendimden bile sakladığım kurtarıcım o kadın yanımda.Beni kimsenin anlamadığı bu göğün altında kendimi ona anlattım ben ve uzun uzun beni dinleyen tek insan o..Anlayacağınız kitabın devamını biz bir ömür el ele vererek bu yola baş koyarak geçireceğiz arkadaşlar.Teşekkür ederiz sizlerinde ilgisi için...
Alkışlarla salondan ayrıldık.Mutluyduk böyle bir geri dönüş aldığımız için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anka Kuşu.
General Fiction''Ve seni benim hayatıma uğratan kaderin de vardır bir bildiği '' YENİDEN DOĞUŞ..