.

29 5 0
                                    

Alarm sesiyle uyandım saate baktım 07:00 gösteriyordu.Gece en son deftere bir şeyler yazıyordum ne ara yatağıma geçip uyumuşum hatırlamıyorum bile.Odadan çıktım banyoya gittim yüzümü yıkadım.Taşınırken kolilerle Zümrüt'ün eşyalarını da getirmiştik.Boş olan bir odaya kullanılmayan eşyaları kolileri koymuştuk.O odaya girdim.Kutuların ağızlarını açıp içlerine baktım sonrasında tek tek hepsini kapının önüne indirdim.Bu saatlerde çöp kamyonları geçiyordu.Biraz bekledim geldiklerinde çalışanlara yardım ederek arabaya attım kutuları.Tekrar yukarı çıktım telefonum çaldı ekrana baktım Beliz.

+Efendim

-Günaydın abi

+Günaydın Beliz nasılsın?

-İyiyim abi ve çok heyecanlıyım.

+Erkencisin yoksa hiç mi uyuyamadın

-yok uyudum da okula gideceğim bir işim var.Sonrasında da açılış için geçerim ben kitabevine.

+Geç kalma bak erken gel.

-Tamam olur abi

+Görüşürüz o zaman

-aa abi dur kapatma.Ablam gelecek biliyor musun dün akşam konuştuk da açılışta yanımda olmak istiyormuş.

+Yıldız mı geliyor?

-Evet abi

+Tamama o zaman görüşürüz Beliz

-Görüşürüz abi.

Telefonu kapattım.Cebimdeki anahtarı çıkarıp kapıyı açtım hemen odama geçip üzerime giyeceğim kıyafetleri seçtim.Lacivert gömleğimi ve beyaz pantolonumu seçtim.Üzerimi giyip odadan çıktım.Heyecandan içim içime sığmıyordu.Elbette bu heyecan Yıldız'ın geleceğini öğrendikten sonra ikiye katlandı.

-Günaydın oğlum bu ne yakışıklılık böyle.

+Günaydın annem.Olmuş mu böyle

-olmuş olmuş ne giyse yakışır oğluma.

+Hadi çıkalım o zaman.Yada yok erken daha sen gelme ben çıkayım.Sora gelirsin zaten sen

-ee önce kahvaltını yapsaydın ya oğlum.

+Yok anne hiç yiyemeyeceğim ben bir şey.Ama atıştırırım.

Hızla indim aşağıya arabanın anahtarını evde unutmuşum.Annem yukarıdan seslendi

-Siraç anahtarı unutmuşsun sepetle gönderiyorum.

+Tamam anne.

....

Öğlen olmuş açılış için herkes toplanmıştı.Benim gözüm hala Yıldız'ı arıyordu.Ki oda ortalarda yoktu.Açılış yapıldı işi olanlar gitmeye başladılar tanıdıklar içeride dolanıyor,oturuyor sohbet ediyorlardı.Bende biraz hava almak için dışarıya yöneldim.Kapıyı açtım Yıldız ile göz göze geldik..

Öyle güzel bakmasa keşke.Adeta titriyorum baştan aşağıya.Bakışlarım yere düşüyor,ne ileri gidebiliyorum ne de geri.Gülümsedi,keşke böyle güzel de gülmese.Kalbim kıpır kıpır oluyor o gülünce.. Bir daha yaşayamam dediğim her şeyi tek tek yaşatıyor beni..

-Merhaba Siraç,hayırlı olsun ben geciktim biraz sanırım ama.

+Hoşgeldin Yıldız.Teşekkür ederim.

Birkaç saniye eli elimde,gözü gözümde kaldık.

''Ablaaa hoşgeldin.''

Beliz ile sarıldılar hasret giderdiler ben hala olduğum yerde kalakaldım.Nasıl özlemişim.Sırayla herkesle görüştü uzun uzun onu izledim her hareketini ezberleyecek kadar izledim.

Anka Kuşu.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin