37.2K 1.3K 290
                                    

"Ben artık aşık olmak istiyorum." Oflayarak kanepeye, yanına attım kendimi. "Bana birisini ayarlasana," dedim kafamı yana yatırıp iyice sokularak. Cinsel yönelimimi bilip de bu kadar yakın olmamda sakınca görmeyen tek insandı kendisi. Sonra ailemden başka bilen tek insanın o olduğunu hatırladım.

Telefonundaki gözlerini bir saniye olsun ayırmadan omzunu silkerek kurtuldu yasladığım kafamdan. "Yallah başka kapıya."

"İyi de senin çevren çok ya. Yap şu kardeşine bir güzellik," dedim ellerimi çenemin altında birleştirip. "İstediğin her şeyi yaparım. Yemin ederim çok sıkılıyorum. Birilerini bulmam lazım."

"Ben senden başka eşcinsel tanımıyorum," dedi sonunda telefonunu önündeki sehpaya bırakıp.

"Ya he he," dedim dilimi sarkıtıp elimi sallayarak. "Külahıma anlat, olur mu?" Gözlerini devirdi. "Önemli maçlar var dedim, sadece onlara odaklandım bir sezon boyunca. Ve bir sürü gol attım. Sence de hak etmiyor muyum ama?"

Sabır dilenircesine nefes aldığında dayak yememek için dua ettim. Herif hayvan gibiydi. "Ciddiyim. Erkek arkadaşlarımın hepsi futbolcu. Sanmıyorum bir ilişkiye girecek kadar gözü kara birisini bulabileceğimi."

"Anca köstek ol, tamam mı? Aferin, süper, devam," deyip alkışladım. Yeniden telefonuna uzandığında cebimden kendiminkini çıkarttım.

Benim gibi olan futbolcu tanıyordum. Bizim takımda var mıydı, bilmiyordum ama eski takımımda iki tane olmak üzere toplamda beş kişi tanıyordum. Hiçbirine söylememiştim durumumu tabii ama onlara elimden geldiği kadar destek olmuştum.

Tanıdıklarımdan birisinin bizim takıma gelme olasılığı vardı ve ben acayip heyecanlıydım. Fotoğraflarına yeniden bakmak adına telefonuma adını yazıp araştırdığımda çıkan haberle ayağı fırladım. "Has..."

Feza Selman imzaladı!

Dur durak bilmiyorum dşhşsgls

Ama bu kurguyu bir yıldır falan düşünüyordum anca şimdi yazabildim

90+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin