Lite"benimde böyle şeylere ilgim var" demesi ile ben heyecanlı bir sesle atıldım. "gerçekten mi?" böyle şeyler ilgimi çekiyordu, ne yapabilirim? Lite"evet... gerçekten" elini ensesine götürdü ve sıkıntı ile"eğer yanlış anlamazsan beraber araştırma yapalım mı?" demesi ile duraksadım.
İnsanlar ile konuşmayı sevmiyordum. Hemen bir bahane bulmam gerek... " Şey ben arkadaşlık konusunda pek iyi değilim ayrıca sıkıcı bir kızımdır" demem ile gülümsedim. Bence çok haklı bir bahaneydi bu? Tamam en azından bir bahaneydi!
Lite"olsun ben böyle şeyleri araştırdığım da herkes tuhaf karşılıyor ve hiç böyle şeyleri araştıran birini görmedim. Yani gördüm ancak arkadaşlık konusunda iyi değilimdir..." aslında doğru söylüyordu çünkü kimse böyle şeyleri pek araştırmıyordu. Araştırsa da derin değil yüzeyseldi.
İçimden bir ses bunu kabul etmemem sonradan başıma bir iş geleceğini ve.... Ah! Çok saçmalıyorum! Bir de sanki Lite ile önceden tanışmış ve konuşmuş gibiydim. Annemin dediği şeyler de kafamı kurcalıyordu... Sabah kütüphanedeki arkadaşın derken kimden bahsediyordu? Hem ben herkesle hemen arkadaş olmam ki. Neden Lite hakkında tuhaf bir şeyler var? Annemin cümleleri Lite hakkındaki sezgim...
Hayatımda hiç böyle hissetmedim. Hissettiğim şey korku değil, bir yanım aitlik hissi var? Yani aitlik derken sanki olmayan benim ortaya çıkması ve bunda onun rolü olması gibi bir şey! Ahh! Kafam çok karışık. Dayanamayarak "Lite biz seninle önceden karşılaştık mı?" diye sormam ile Lite büyük bir soğuk kanlılıkla! "hayır sanmıyorum" dedi. Biraz durdu ve "eee kabul ediyor musun?" " Neyi? " dedim şaşkınca.
Lite"Ooo kızım kafan bir karış havada neyi olacak araştırmayı" ben onu tamamen unutmuştum! "Ha, tamam kabul" ben kabul etmek istemezken... Bu nasıl bir şey?! İçim farklı dışım farklı konuşuyor! Lite"tamam başlayalım önce bildiklerimizi anlatalım." Lite bana tuhaf bakarken "biraz tedirgin miyiz sanki?"dedi. o
O kadar belli ediyor muydum? "şey sanki seni daha önceden gördüm" çocuk artık bana dalacaktı! Lite"hiç hatırlamıyorum hafızam iyidir" dedi aynı soğukkanlıkla."tamam, birisine benzettim o zaman" diyerek zoraki gülümsedim. İkna olmadığımı belirtmeliyim! Lite birden
oturdu. Yani çok hızlı bir şekilde. "iyi misin" dedim tedirginlikle. Lite"evet evet sadece sabah kahvaltıyı tam yapmadım enerjim düştü. Vampirler?" taktı mı takıyor ya! "tamam da sen iyi misin?" evet anlamında başını salladı. "3 çeşit vampir var" dedim titreyen bir sesle. Lite"Önce bir sakin olur musun?" derin bir nefes aldım. Lite konuya dönmek istercesine Lite"elementalist, pisişik, hema (latincede kan demek)"Boğazımı temizledim ve "pisişik vampirler doğadan insanlardan enerji çekebilirler" Lite"bir de varlıklardan" sonra 1778'in gazete sayfasını açıp "öldüklerinde bizim bildiğimiz gibi kaskatı değil yüzleri kıpkırmızı ve şişerek ölüyorlarmış" "Evet bunu duymuştum. Elementalist? "
" o elementlerle oynayabiliyor. Adından belli zaten mesela ateşe diğerlerine göre daha yetenekliysen yangın çıkartabiliyorsun"Lite benim yazdığım notları görünce yüzü şaşırmış bir şekilde"Hemen hemen her şeyi biliyorsun" dedi ve güldü.
"nasıl?" Lite"Hema nasıl?" " onlar bildiğimiz kan içiyor da sen benim hemen hemen hepsini biliyorsun derken ne demek istedin? Şaşırdın bir de" Lite duraksadıktan sonra" yani benim bildiğim her şeyi" "aslında vampirlere karşı özel ilgim var diğerlerine göre bu yüzden daha çok şey biliyorum. Ama bazı şeyler tam değil" Lite"ne gibi?" dedi ilgi ile. "mesela nasıl vampir oldular?" Lite"belkide bu bir lanettir." dedi üzgünce...
" vampir olmanın nesi lanet ki bence çok güzel düşünsene sana hiç bir şey zarar veremiyor yada... Bilmiyorum herkes gibi olmak güzel değil" Lite mırıldanarak"belkide herkes gibi değilsindir" ne dediğini anlamadım çok kısık konuşmuştu.
Lite elindeki lastiği alıp saçımı topladı. Ben kalkıp "ne yapıyorsun?!" Lite"yüzünü göremiyordum" dedi ve gülümsedi "çok komik" diyip umursamaz şekilde saçımı açıyordum ki elimi tuttu. "sen fazla oluyorsun ama" Lite "üzgünüm ama saçını bence toplamalısın" "neden?"
Lite" En azından benim yanımda lütfen" "ama neden?" Lite"belki bir gün söylerim" "sen ne saçmalıyorsun?" dedim ve kaşlarımı çattım. Kütüphane görevlisi yanımıza geldi ve "ben sizi daha kaç kere uyarıcağım üçüncü uyarıda atılırsınız" "ama siz bizi ilk defa uyarıyorsunız" dedim kütüphane görevlisinin aksine sakin bir ses ile. Kütüphane görevlisi"bana yalan söyleme küçük hanım daha pazar günü sizi uyardım." derin bir nefes aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez |TAMAMLANDI|
Vampire18 yaşınıza kadar insan olarak yaşadığınızı düşünsenize, her şeyden habersiz sadece paranormal olayları araştıran ve doğaüstü şeylere merakı olan bir kız, bu yüzden annenizin sizi hep kısıtladığını... Ardından kaçırılırsınız ve bir insan olmadığınız...