Atalent'ten
Burası neresiydi böyle? Bembeyaz bir yerdeydik. Ve karşımda bir sürü pelerinli kişi vardı. Yüzlerini göremiyordum. Ama kadın ve erkekleri ayırt edebiliyordum.(kadınların pelerini 👆)
(Adamların pelerini 👆)
Etrafıma baktım. Nyks, babam ve annem vardı. Karşımdakiler Nyks'ın önünde eğildi. Nyks yanıma gelip, kolunu benim koluma doladı. Nyks"Ne olduğunu biliyor musun?"
Hayır anlamında başımı salladım. "Sen?" hayır anlamında başını salladı. Babama ve anneme döndüm. Bir kadın büyücü-neden şapkalarının yüzüne kadar kapattığını anlayamıyordum-"Nyks hoş geldin. Senin gibi güçlü birini burada görmekten onur duyarız."
Nyks"Hey hey bir sıkıntı var. Burada benden daha güçlü biri var. O da ikizim Atalent." bu kız salaktı ya... Ben şu an insandım. Başka bir kadın, alayla kahkaha atıp" Bu mu?! Bu kız şu an bir ucubeden farksız."
Sinir kapmıştım. Bana dedikleri için değil. İnsanlara ucube dedikleri için! Tamam insanlardan daha güçlü olabilirdi ama onlara ucube demesi gerekmezdi!
Nyks hızla kolumdan çıkıp, onların üzerine yürüdü. Nyks"Siz kim olduğunuzu sanıyorsunuz da ikizime ucube demeye kalkıyorsunuz!?!" derken hızla havalanmıştı. Elinde bir değnek ve üstünde pelerin belirmişti.
Annem hızla Nyks'ın üstündeki pelerini yaktı. Annem" Hayır! Durun yapmayın... Benim bir suçum yok. Bir kere dinleyin lütfen." Nyks hızla yere çakıldı. Baygındı. Yanına gittim. Yavaşça yanağına vurarak uyandırmaya çalıştım.
İşe yaramadığın da sarsmaya başladım. Gözümden yaşlar akarken, bende yere çakıldım. Adamlardan biri" Bize karşı koymaya kalkma!"
Demesi ile nefessiz kaldım. Nyks'ı bırakıp boğazımı tutmaya başladım. Babam yanıma geldi. Annem ise onlara bir şey söylüyordu. Babam" Kızım sakin ol." diğerlerine dönüp "Lütfen düzeltin." demesi ile nefes almaya başlamıştım.
Babam bana sıkıca sarılırken bende ona sarıldım. Nyks'a döndüm. Baygındı. Büyücülerden biri Nyks'ın yanına ilerlemesi ile onun önüne geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez |TAMAMLANDI|
Vampiro18 yaşınıza kadar insan olarak yaşadığınızı düşünsenize, her şeyden habersiz sadece paranormal olayları araştıran ve doğaüstü şeylere merakı olan bir kız, bu yüzden annenizin sizi hep kısıtladığını... Ardından kaçırılırsınız ve bir insan olmadığınız...