İyi okumalar ❣️ 💕
Atalent'tenCarlos'un adını seslenmem ile insan halini alarak yanıma geldi ve kucağına aldı. Ona sokuldum. Titremeye başlamıştım. Isınmak istiyordum. Gerekirse sonra kızabilirdi.
Üşüdüğümü anladığında beni kendine çekti ve koşmaya başladı. Birkaç dakikanın içinde eve gelmiştik. Annem ben Carlos'un kucağındayken ateşime baktı. "Kurtboğan, mine ve bilmediğim bir şey" dedim zorla.
Carlos'un tişortünü sıkarken titremeye devam ediyordum. Carlos"Atalent ateşin çıkacak. Ateşin normal sıcaklığına ulaştı. Bıraksam?" "Donuyorum"
Carlos"Havale geçireceksin." dedi ve koltuğa bıraktı. Ben kendimi sarıp" Donuyorum" birisi beni düz yatırdı ve elini alnıma koymasıyla ittim. Buz gibiydi. "Yorgan..." dedim. Annem"Atalent sakin ol." sakinim ben! Nyks yanımda belirdi. Nyks dolmuş gözlerini kapattı.
Nyks" Benim yüzümden." dedi." Gerçek misin?" bu halim ile görünmez olup olmadığını ayırt edemiyordum. Nyks" Herkes görüyor." dedi ve gözünden bir damla yaş aktı. Elini yanağıma yerleştirdi.
Nyks" Özür dilerim. Seni bırakmamalıydım." eli vücudumun yanmasına sebep oluyordu. Birisi hızla Nyks'ı kendi tarafına çekti. Lite'dı. Lite" Sen kimsin? Ve nesin? Ona ne yaptın?" Nyks hızla Lite'ın kolundan kurtulup Lite'a diz çöktürdü.
Nyks" Dua et ikizim hasta yoksa seni öldürürdüm." Çekildi ve benim başucuma oturup bir şeyler mırıldandı. Midem bulanmaya başladı. Elimi ağzıma götürüp kapattım. Nyks" Kus." demesi ile kustum. Ama büyük bir sorunumuz vardı. Carlos'un üstüne kusmuştum.
Carlos" Hay -" gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı. Carlos" Daha iyi misin?" evet anlamında başımı salladım. Nyks önüme oturup bana sarıldı." İkiz sayemde artık biliyorlar." dedim mahçup bir sesle. Nyks geri çekilip omuz silkti.
Nyks" Zaten varlığımdan haberdardı. Ama ben tekrar gidiyorum." " Dur." dedim ve onu odama sürükledim."Burada kal. Bugünlük. Kendimi iyi hissetmiyorum." Nyks tamam anlamında başını salladı. "Ben duş alıp geliyorum." dedim ve banyoya girdim. Duştan çıktığımda Nyks ortalıkta yoktu...
Nyks'tan
Atalent duştan çıkana kadar bende o kurtu bulmaya gittim. Kimse benim ikizime işkence edemez ve o şeyi yapamazdı. Öyle düşüneni bile keserdim! Hızla o kurtun inine gittim.
Bu delilikti ama benim göbek adım maceraydı. Kurtlar üstüme saldırmaya başladığında parmağımı bile oynatmadan hepsini bayılttım. Atalent benden güçlü olabilirdi ama ben çocukluğumdan beri güçlerimi geliştiriyordum
. O da geliştirse daha da güçlenecek de... Dövmem parladı. Amaçsızca dövmeye baktım. Dövmeyi umursamayarak kurtun odasına girdim. Bana bakarken onu nefessiz bıraktım. Tam öleceği sorada nefes almasına izin verdim.
Derin bir nefes aldığında geri vermemesini sağladım. Onu rahat bırakıp tavana yapıştırdım. Odaya kısa bir göz attım. Belgeleri topladım ve evime ışınladım. "İşime yarayabilir." o korkuyla bana bakarken yüzümü en acımasız halime getirdim.
Elimde üç tane şırınga belirdi. Onu yere indirip yere yapıştırdım. Önce kurtboğan, sonra mine ve en son Atalent'e enjekte ettiği zehri verdim. Etrafında dönerek"Biliyor musun Seni gebertmek çok eğlenceli olacak ama önce sana yaptıklarının aynısını yapalım." gözleri korkudan kocaman açıldı.
" Sana mine çiçeğide verdim." dedim ve sadistçe güldüm. Eğer bir ırka ona ait olmayan bir zehri enjekte ederseniz o kişi acı dolu bir şekilde eziyet geçirir. Ölmez ama o ırkı öldürebilecek şeyleri yaşatır. Mesela bir vampiri ele alalım.
Eğer ona kurtboğan verirseniz. Kalbinin söküldüğünü, başının gövdesinden ayrıldığını, yandığında olacağı acıları çeker. İşte bu da kurt versiyonunu yaşayacak. "Sen Atalent'e dokunmaya kalktın!" dedim ve kolunu yaktım.
İnlerken "Sana dokunmadan bile öldürebilirim. Sende cesaret kimsede yok! Atalent dünyanın en güçlü varlığı iken senin onu öldürmeye çalışman!" dedim ve elimde kılıç belirdi. Elini koparttım. Biri kolumdan tuttu ve beni duvara fırlattı. Buda kurttu.
Hatta Carlos'tu. Dede"Torunum ilk defa bir işe yarayıp hayatımı kurtardı." Carlos"Sus" dedi hırlarken. Onu gücüm ile yere serdim. "Bana bak ben Atalent gibi gücümü kontrol edememezlik yapmıyorum. Sen benden fiziksel olarak güçlüsün!" derken ona acı vermeye başladım.
Carlos"Dur." gözlerimi kapattım. Kemdimden geçiyordum. Carlos'u serbest bıraktım. Onun suçu yoktu. Carlos" Onu bırak" demesi ile Carlos'a acı verdim. Carlos"Ya bir dur!" demesiyle zihnine girdim. Dinlediklerim karşısında güldüm.
O mu intikam alacaktı? Ben bırakır mıydım?! Onu dondurdum. O kaskatı kesilirken dedeye döndüm." Bana bak moruk sen çok kaşınmıştın!" dedim ve elimi satırı alarak kollarını koparttım.
Bağırırken güldüm. Elime bıçak aldım. "Şimdi tam göbeğine yara açacağım." derken büyük bir yara açtım. Elime çamaşır suyu aldım. Yarasına döktüm. O bu sefer haykırmaya başladı. Güldüm.
" Bak şimdi seni öldürmeyeceğim. O zehirler etkileri geçene kadar bekleyeceğim. Sonra öldüreceğim. Şimdi değil." dedim ve onu evimin deposuna ışınladım. Carlos'a döndüm. "Onu benden başka kimse öldüremez. Atalent'e dokunmayı düşündüğünde o ölüydü!" dedim ve onu çözüp Atalent'in yanına ışınlandım.
Atalent'in yanına gittiğimde sessizce ağlıyordu. Beni gördüğünde kaşlarını çattı. Atalent"Neden geldin? Neden gittin?" yanına oturdum. "Özür dilerim. Önemliydi." haklıydı hiçbir şey söylemeden gittiğim için hatta şimdi de neden gittiğimi bile söylemediğim için...
Atalent" Madem benden önemliydi,şimdi de o benden önemli olan işine dön." dedi sinirle ve hayal kırıklığı ile. Güldüm."İkiz senin ile ilgiliydi. Birilerine hesap kestim." bana sarıldı ve ağlamaya devam etti. Bende ona sarıldım. Derin bir nefes aldım.
" Atalent ne oldu? Ben ileriye bakarken sana olanı göremedim." ellerini sıktı. Hissedebiliyordum. Atalent"Bana dokunmaya kalkıştı..." gözlerim dolduğunda başımı boynuna gömdüm.
Ağlamak istemiyordum. "Bir şey yapmadı değil mi?" dedim korkuyla. Sadece ağlamaya devam etti. Onu ittim. Kollarından sarstım. "Atalent bir şey yaptı mı?!"
Bölümün kısa olduğunun farkındayım. Bıgün çok işim vardı anca bu kadar yazabildim. Sıradaki bölüm em az 2500 kelime olacak. 😊 Birde sizce dede Atalent'e bir şey yaptı mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez |TAMAMLANDI|
Vampiros18 yaşınıza kadar insan olarak yaşadığınızı düşünsenize, her şeyden habersiz sadece paranormal olayları araştıran ve doğaüstü şeylere merakı olan bir kız, bu yüzden annenizin sizi hep kısıtladığını... Ardından kaçırılırsınız ve bir insan olmadığınız...