İyi okumalar ❣️ 💕
Yine dağdaydım. Mağaranın içine girdim. Kurtların hırlamaması hoşuma giderken Ellen"Hoşgeldin" dedi ve içten bir şekilde gülümsedi. Ben anlamıyordum. Carlos bu kadının çocuğu olamazdı. Ellen"Ama benim çocuğum." dedi ve güldü." Rüyada düşünce duyuluyordu değil mi?.. Neyse ben ciddiydim." Ellen" Otur. Bugün sadece konuşalım." kaşlarım çatılırken Ellen" Atalent rüyaların bizde sabahların ayrı bir macera dinlenmek istemez misin? Sadece konuşalım. Zor bir şey değil." gülümsedim." Peki." Ellen" Ne konuşmamızı istersin? Bence Carlos ve sen hakkında konuşalım. Yüzümü buruşturdum. "Mümkünse aynı cümle de bile olmayalım." kadın güldü. Ellen"Ama bunu konuşmalıyız. Çünkü Emy ile iyi anlaşırken Carlos?.." dedi ve düşünmeye başladı." Şöyle söyleyeyim Carlos sabır zorlayan biri ve ben hiç sabırlı bir insan değilimdir. Ya da... Carlos= Kurt adam Ben=Vampir bu iki ırk zaten savaş içinde normal değil mi?" Ellen" Emy de kurt. Nick'te kurt" "Nick kim ya?.. He şu çocuk. Ben onun ile iyi anlaşmıyorum ki..." Ellen"Atalent Carlos ile aranı düzelt. Gerçekten onun dışarıya sert göründüğüne bakma... Unutma ki her sert insanın sert olmadan önce aldığı yaralar ve hasarlar vardır... Hiç kimse sert olarak doğmamıştır. Carlos yıkık dökük bir ev gibi... Lütfen onun ile aranı düzeltmeye çalış... Zaten sen düzeltmeye çalıştıkça o da yumuşayacaktır..." dedi ve elini yanağıma yerleştirdi." Lütfen senden tek ricam bu... " " Peki... Deneyeceğim ama eğer gelip de beni ters teperse karışmam.." Ellen gülümseyip" Peki. Şimdiden teşekkür ederim. Uyanmak ister misin?" " Evet yapılacak çok iş var." dedim ve gülümsedim. Gülümsedi ve yavaşça görüntü bulanıklaştı. "Sonra görüşürüz" demem ile gözlerimi açmıştım.Başımı tutup"Rüyada bu kısım yoktu." yavaşça yataktan doğruldum. Kurt kokusu aldım." Bu kadar çabuk olmasın ama ya... " odadan yavaşça çıktım. Halsiz hissediyordum. Salona indim. Emy'i gördüğümde bana sarıldı. Bende ona sarıldım. Odaya kısa bir göz attım. Carlos başı eğik yeri izliyordu. Burcu?
"Burcu?" David"Kaçtı." Emy'i indirip" Ne? Bi bir dakika üç vampir ve büyücülerin elinden acı veren insan mı kaçtı? Annem" Kaçmasına izin verdik." "Neden işte?" David"Ne olduğunu hatırlıyor musun?!" hayır anlamında başımı salladım.
David" Seni komaya girecek şekilde acı verdi! Kulağından bile kam geliyordu. İç kanama geçirdiğini düşündük. Sonra birden etrafınıza duvar ördün! Ne diye yaptıysan!" " Ben mi?" 'Yok ben ördüm. Sevdin mi? Ama kız se öldürmedi.' bu ses halamın sesiydi. David" Ne yani bilmiyor musun?"
"Hayır istemsizce olan bir şey." David"Neyse sonra Burcu da duvarı kırdı. Bizim yapamadığımızı o yaptı. Seni gördük sonra baygındın. Biz de o sinir ile o ne halt yerse yesin dedik." "Süper demişsiniz." diyerek sitem ettim.
Kendimi koltuğa fırlattım. "Ağrı kesici var mı?" herkes buna Carlos'ta dahil anlamsızca bana bakarken "Neyse ya..." dedim ve mutfağa gittim. Bir kan torbasını aldım. İçtim. İçeri geçtiğimde Mark'ın olmadığını fark ettim." Mark?" Lite"Baygın." Emy'e baktım.
Sonra Mark'ın ilk kolye de olduğunu hatırladım yani ilk kolyedikiler %50 hissederken ikinci kolyedekiler %15-%25 arası gibi bir şeydi." Nerede?" David" Benim odamda." demesi ile odasına gittim. Kapıyı açtım.
Mark'ın şimdiye kadar uyanması gerekiyordu! Düşündüğüm gibiydi ama o yatakta dirseklerini ayağına dayamış, ayağı da titrerken bir şey düşünüyordu. Bu hali beni korkutsa da yanına gittim. Omzuna dokundum" İyi misin?" bana döndü. Mark" Atalent ben bir rüya daha gördüm..." " Kimin ile ilgili?"dedim ve nefesimi tuttum.
Bir yandan da ses yalıtımı yapmıştım. Mark" Senin ve... Atalent... Yara alıyorsun... Çok kötü... Kimse yok yanında... Kanlar içinde yerde yatıyorsun... Atalent me zaman niyd bilmiyorum ama yara alıyorsun. Çok kötü bir yara...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez |TAMAMLANDI|
Vampir18 yaşınıza kadar insan olarak yaşadığınızı düşünsenize, her şeyden habersiz sadece paranormal olayları araştıran ve doğaüstü şeylere merakı olan bir kız, bu yüzden annenizin sizi hep kısıtladığını... Ardından kaçırılırsınız ve bir insan olmadığınız...