6. Bölüm

4.9K 368 20
                                    

Algılayamadığım şekilde daha hızlı döndüm. Gördüğüm şey siluetti. Kalbim deli gibi atarken kendimi avutuyordum. Şuraya oturup ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. Dizlerim titrerken "Sakinim.Kızım yanlış gördün, yoksa delirmeye falan başlamıyorsun."

Derin bir nefes aldım ve hızlı adımlar ile ayaklarımın beni götürdüğü yere gittim. Ormandı... Aslında zaten küçüklükten beri kendim olabileceğim yer arar ve ormana gelirdim. Ormanda kendimi iyi hissediyordum. Koşuyordum, bağırıyordum ve ilginç bir şekilde her bitkilerin yanına gittiğim de biraz uzadıklarını görürdüm. Tabi bunun benim ile alakası yok, benimki sadece göz yanılması ama bilmiyorum öyle hissediyorum işte.

                                      - - -
Yürüyüşe çıkalı ne kadar oldu bilmiyorum ama kendimi daha iyi hissediyorum. Solmuş bir çiçeğin yanına gittim. Yavaşça yapraklarına dokundum. Okşamaya başladım ve"Keşke seni iyileştirebilseydim. Özür dilerim..."  "Belki de iyileştirebilirsin..." kafamı kaldırdım. Siyah gözleri ve kumral saçlı kadına bakıyordum. Tanımıyordum... Gülümsedim ve"Hiç sanmıyorum." kadın"Emin misin? Çiçeğe dokunduğun yaprağa bak." 

Dediğini yaptım ve yaprağa baktım. Gördüğüm şey ile nutkum tutulurken kadın"Demek ki yaşatabiliyormuşsun." saçlarımın grileştiğini görmem ile dizlerim titremeye başladı. Lanet olsun çok güçsüzdüm! Ne olduğunu anlamaya çalıştım. Birden bana pis bir şekilde gülüp, üzerime gelmeye başladı. Hızlıca ayağa kalktım ve koşmaya başladım. Aniden önümde belirdi.

"Se- sen kimsin?" kekelemiştim. İçimden bir ses 'Tehlike kaç!' dese de içimdeki canavarım ise 'Bana merhaba de yakında geliyorum' diyordu. 

X"annenin düşmanıyım. En azından o öyle sanıyor." dedi ve arkamdan birisi ellerimi tuttu. Ne zaman gelmişti? Boynuma şırınga batırdı. Gözlerim kapanmadan önce gördüğüm kişi şoka girmemi sağladı.Bilincim kapanmadan önce gördüğüm kişi Lite'dı?..

Lite'dan
Atalente ihanet ettiğim için kendimi kötü hissediyordum. Aslında annesine ihanet ettiğimden dolayı ama bu Atalent'in iyiliği içindi. Ama ben annesine nasıl bir açıklama yapacaktım? "Of!" herkes birden bana baktı Jack"Lite iyi misin?"

" Evet sadece... " Jack" Sadece ne? " " Hiç" dedim ve gözlerimi kaçırdım. Bu adama itaat etmek beni deli ediyor. Birden zihnimde Patrick sesini duydum Patrick'Lite iyi misin?' ' Bilmiyorum bu kıza ihanet etmiş gibi hissediyorum ama bu onun iyiliği için değil miydi bizim amacımız bu değil mi?' 

Patrick' Evet'başımı ellerimin arasına aldım. 'İçimde bir huzursuzluk var' Patrick omzumu sıkıp 'Hiç bir şey olmayacak sende biliyorsun ki onun olması gereken yer burası. Jack öyle dediyse kesin bir mantıklı açıklaması vardır'

'Biliyorum ama ... Of!' birden Jack'in sesiyle Patrickle konuşmayı kestim. Jack"Lite sen doğru olanı yaptın aferin senin işin bundan sonra bitti hem sende biliyorsun ki onun yeri benim yanım"bıkkın bir sesle "Bilmiyorum ama sen bizi mi dinledin?" dedim. Jack"Bu benim gücüm"

"Ama dalgınlığıma gelmeseydi bu biraz zor olurdu" Jack yüzünü korkutucu bir hale getirdi bende ona göz devirdim. Jack'in zihnine 'Jack senden korkmadığımı biliyorsun' Jack başını bana çevirip 'Biliyorum ama sende benim ne kadar acımasız olduğumu biliyorsun' dedi.                                          ---

Atalent'ten

Bilincim yerine geldiğinde gözümü açmamıştım. Ses duymadım hafif gözümü açmaya başladığımda bağlanmıştım ama normal iplerle değil gümüş zincirlerle bağlanmıştım. Işık olmasada seslerinden anlaşılıyordu.

En son ormandaydım ve Lite'ı görmüştüm. Ne yani şimdi Lite beni kaçıranlarla iş birliği mi yapmıştı!? Maalesef cevabını bildiğim soruları sormaya bayılıyorum. Bağırmaya başladım.

"Kimse var mı?!" kapı açıldı ve içeri 3 tane iri yarı adam girdi.Odanın ışığını açmamışlardı dışarıdan loş bir ışık geliyordu oradan tam olmasada onları görüyordum  ve kapıdada onlar gibi 2 tane adam bekliyordu.

3 kişiden biride Lite'dı "şere-" en öndeki adam lafımı kesti ve "şşşş sakin ol" nasıl sakin olabilirim ya beni kaçırın yanıma arkadaş olarak birisini koyun sonra sakin diyin

"Siz kimsiniz ve benden ne istiyorsunuz?" birden saçlarım grileşti tenim dahada beyazladı yetmiyormuş gibi gökyüzü mavisi gözlerim lacivert oldu ve gittikçe de koyulaşıyordu

ama şu an bunu düşünemem. Çünkü korkudan titreyen bacaklarımı, kollarımı durdurmam gerek. X"Vaay bizimki cidden-" lafını keserek" Hoop 'bizimki?'" tam elinin saçıma değdirecekti ki kafamı hızlıca geri çektim. Ardından gülmeye başladı bu niye gülüyor?

Psikopat! Lite'a baktım. Gözlerimden nefret akıyordu bunu anlayabiliyordum. Gözlerim mor'a dönmüştü. Birden hepsi tökezledi. Ben ne olduğunu anlamadım anlaşılan Lite hariç onlarda anlamamıştı çünkü Lite açıklama yapmaya koyuldu!

"Biz onun yanındayken bizim güçlerimiz azalıyor oda güçleniyor." birden canım yanmaya başladı beni zincirledikleri taraflardan duman çıkıyordu sanki yanıyormuş gibi aslında yanıyordum da!.. Ah!

Hemen ardından Lite ayağa kalkıp "Onu açmalıyız" X"Lite!! Ben sana bu görevi güçlüsün diye verdim!" demesine rağmen kendini odadan dışarı atmıştı.

Bide güçlüymüş pabucum güçlüleri  3 tane iri yarı adam tek kızı gümüş zincirlerle karanlık bir odada tutuyorlar güya güçlüler ve burda sadece onlar olmadığına neredeyse eminim çünkü görünen 5 kişi vardı.

Eğer koruma bile varsa... ohooo ama tek bir kıza bu kadar adam şaşırtıcı...

Ama şu an kesin emin olduğum üç tane şey vardı 1) Lite şerefsizi onlardandı 2)Yanmam gittikçe çoğalıyordu. 3)Burdan kurtulmanın yolunu bulmalıydım...

Melez |TAMAMLANDI|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin