Şok...

1.5K 164 15
                                    

Geri çekildim. Başımı eğip"Ben... Özür dilerim..." Carlos"Atalent..."  "İşe yaramadı." dedim ve kafamı duvara vurdum. Bu da demek oluyordu ki ben Carlos'u sevmiyordum. Carlos odadan çıktı.

Kalbim hızlandığın da kaşlarımı çattım. Ben onu sevmiyordum... Herhalde. Evet sevmiyordum!  Ofladım ve Nyks'ın yanına oturdum.

Odada birden Fred belirdi. Hızlıca ayağa kalktım. Fred alayla gülüp"Ne o bizim melezimiz ucubeye mi dönmüş?" derken tam karşımda durdu.

Fred" Atalent yakında Lite senin üstüne gelecek. Dostun, canını yakmaya başlayacak. Sözleri, davranışları yetmezmiş gibi sana zarsr verecek. David arada kalacak. Annen ve baban ölecek. Nyks... Zaten o ölü-" Hızla sözünü kestim.

"Hayır o yaşayacak!" Fred bana aldırış etmeden devam etti"Carlos... O da seni bırakıp gidecek. Emy'i tehlikeye atmak istediğine emin değilim. Ya da bunca kişinin ölümünden sonra yanında duracağının. Kuzenlerin... Zaten onların babasını, teyzesini bir de kuzeninin ölümünden sonra yüzüne bakacağını sanmam. Teyzen ise de aynı kardeşinin, yeğeninin ve kocasının ölümü... Senin yüzüne bakacaklarını sanmam."

Nefesim kesildi. Kalbim acıyordu. Her şey benim yüzümdendi... Kahrolası güçlerim olsaydı böyle olmazdı. Fred sesini yumuşatarak" Sana yardım edebilirim. " dedi ve gözyaşlarımı sildi.

Başımı geriye attım. Elleri havada kaldığın da indirdi. Fred" Atalent, Nyks'ı yaşatabilirim. Annen ve babanı kurtarabilirim. Güçlerini geri getirebilirim. Sen sadece küçük bir bedel ödeyeceksin." Nyks'ın yanına gittim. Nyks'a bakarak"Ne yapmamı istiyorsun?"

Linda'dan
Jack boynundaki zincirlerle bana döndü. Hareket ettikçe zincirleri sıklaşıyordu. Jack"Bu ne kadar daha devam edecek? Öleceksem öleyim." alayla güldüm.

" Önce eziyet, sonra ölüm. Kaçışımız yok. Her türlü öleceğiz. Atalent boş yere çözüm arıyor. Tek istediğim Nyks'ı kurtarabilmesi." demem ile hızlıca debelendi. Jack" Nyks'a ne oldu?!" "Büyücüler kendine katmaya çalışıyor. Buradakiler ise ölü..."

O sırada demir kapı açıldı. Gelen Nyks'dı! Yutkundum. Gözlerim dolmuştu. Nyks yanımıza geldi. Konuşmuyordu. En azından tamamen onlardan olmamıştı. Oh çektim.

Zincirlerlere ilerlediğin de "Hayır! Nyks dur! Kızım kurtarma bizi!" gözleri dolmuştu. Eğer bizi kurtarırsa o ölecekti... Bizi kurtarmazsa o yaşayacak, biz ölecektik...

Atalent'ten

Başımın döndüğünü hissettmem ile bacaklarımın beni taşımayı bırakması bir oldu. Fred ani bçr refleks ile beni kucağına aldı. Odanın kapısını büyü ile açtı.

Beynimin patlayacağını hissediyordum. Bu acıyı bir Nyks'ın öleceğini hissederken olmuş, bir de şimdi olmuştu. Halsizleşmeye de başladığımda Fred"Normal..." sinsice sırıttı ve" Şimdi seni aşağıya indirelim." ona vurmaya çalıştım ama beynim patlayacak gibi ve halsizken bu girişimim olumsuz bir şekilde sonuçlandı.

Ağrı beynimden kalbime doğru yol aldığın da çığlık attım. Gözlerimden yaşlar akıyordu. Yumuşak bir yere yatırıldığım da buranın koltuk olduğunu düşündüm.

Hissizleşmeye başlıyordum. Etrafımdaki sesler uğultu şeklindeydi. Görüntüm de bulanıklaştığın da gözlerimi yavaşça kapadım. Kalp atışlarım yavaşlıyordu. Nefessiz kaldığımı hissettmiştim. Sonrası? Sonrası koca bir KARANLIK...

Fred'ten

Bunların hepsi salaktı. Atalent ise... O zaten ayrı bir dünya. Kız kendi çözümünü bulmuş ama benden yardım istiyor(!) Maldı bu kız. Kendi işine hiçbir şeyi halledemiyordu. Ne yani alt tarafı sevdiği adamı-

Melez |TAMAMLANDI|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin