31. kapitola- Přepadení

349 24 13
                                    

Z pohledu Kate
Je ráno a já zrovna vstávám. Dnes je můj druhý den ve škole. Teda, od doby, co mě Jerome unesl.
     Trošku nestíhám, tak se rychle obleču, upravím a snídani si vezmu do ruky na cestu.

•Z pohledu Jeroma•
Dnes se musím připravit na vražednou akci. Hrozně se těším na to drama, smích a zabíjení.
     Zrovna teď připravuji nějaké zbraně.
     Zjistil jsem, že mám chuť na čokoládu. Jdu do kuchyně, jenže žádná čokoláda tam není. Tak se rozhodnu jít nějakou koupit.
     Ještě než vyjdu z baráku, schovám si za opasek bouchačku. Jistota je jistota.

***

Kráčím rychlým krokem. Vejdu do obchodu, vezmu čokoládu a jdu k pokladně. Za ní stojí nějaký tlustý chlápek a vyděšeně na mě čumí. Jen kývnu hlavou a řeknu ,,Budu platit hotově.". Prodavač se konečně vzpamatuje, zatřese hlavou a řekne ,,Víte co, tohle je na účet podniku.". Pozvedl jsem obočí a poděkoval mu. Vzal jsem čokoládu a šel domů. Vůbec nechápu, co tomu chlápkovi bylo, ale nějak mi to nevadí.

•Z pohledu Kate•
Vešla jsem do třídy a sedla si do své lavice. Koukám po třídě, jenže si mě nikdo nevšímá. Všechno je jinak, než včera. Nikdo se semnou nebaví, nelituje, všem jsem ukradená. Tak to zkusím jinak.
     Jdu za holkama, které mi přijdou nejvíc sympatické. Pozdravím je, jenže ony na mě jen blbě koukají. Po chvilce mě pozdraví, ale ne moc nadšeně. ,,Můžu přisednout?" zeptám se nervózně, jenže ony řeknou, že probírají tajné věci. Tak jsem se omluvila a šla k jinému hloučku. Jenže tam mi řekly to samé. Je to nějaké podezřelé. Radši si sednu zpět do lavice a nebudu nikoho štvát.
     Najednou vešel do třídy nějaký kluk, kterého jsem ještě nikdy neviděla. Nejspíš nový žák. Hned za ním šla učitelka a ukázala mu, kde si má sednout. Ukázala na místo hned vedle mě a odešla. Zbystřila jsem. Kluk se usmál, pozdravil mě a sedl si vedle mě. Pozdrav jsem mu oplatila. ,,Jmenuju se Bruce." řekl. ,,Já jsem Kate Hallová. Jsi mi nějaký povědomý. Jak se jmenuješ dál?" odpověděla jsem a zeptala se ho dál. Bruce odpověděl ,,Jsem Bruce Wayne.". Docvaklo mi to. Pozvedla jsem obočí a s udiveným pohledem jsem se ho zeptala ,,Vážně?". Jen kývnul hlavou a začali jsme se bavit. Nečekala jsem to. Konečně někdo ze třídy, kdo není falešný a kamarádí se semnou. Bruce je hodný a i celkem hezký. Možná kvůli něho i zapomenu na Jeroma. Jenže...Jerome je hezčí. Dost!

•Z pohledu Jeroma•
Přišel jsem domů a dal si čokoládu. Najednou ke mě přišel Victor a pomalým krokem se ke mě blížil. Věděl jsem, že chce taky čokoládu. Vražedným pohledem jsem se na něho podíval. Victor se radši vzdálil.
    Jenže po chvilce přiběhl a vzal mi čokoládu z ruky. Začal s ní utíkat a asi pět minut jsme se naháněli po celém obýváku. Ukončil jsem to tím, že jsem nahlas řekl ,,Za chvíli máme akci. Běž se nachystat.". Victor položil čokoládu na stůl a šel. Vzal jsem ji do ruky, jenže tam bylo posledních pár kostiček. Falešně jsem se usmál a radši se šel nachystat.

***

Je 11:00 a někdo zvoní. Je to Penguin s nějakou ozbrojenou bandou. Je jich hodně, to se mi líbí. Nejspíš to budou další pomocníci. ,,Vyrážíme!" zakřičím a všichni naskáčou do aut.

•Z pohledu Kate•
Zrovna máme přestávku. Jdu ze záchodu v klidu zpátky do třídy, jenže najednou uslyším nějaký řev a alarm. Uvidím nějaké ozbrojené chlápky. Chci utéct zpátky na záchod, jenže nějaký kulhající chlap menší postavy se samopalem v ruce mě chytí za rameno a řekne ,,Zpátky do třídy, slečno.".
     Jdu do třídy, celá se klepu nervozitou. Sednu si na své místo. Před tabulí stojí chlápek, velký jako gorila, se samopalem v ruce. Nejspíš nás hlídá. Všichni sedí jako přikovaní.
     Najednou do třídy někdo vejde. Všichni zbystří ještě víc. Má na hlavě kapuci, takže mu nevidím do tváře. Položí svou zbraň na učitelský stůl a opře si o něj dlaně. Jednou rukou si sundá kapuci a kouká po třídě s děsivým úsměvem. Otevřu oči vyděšeně dokořán. No to snad ne. To nemůže být pravda. Ten chlápek je...
Jerome.

KONEC KAPITOLY

Jinak vám moc děkuji za 1k přečtení. Jste úžasní ❤️

V zajetí psychopataKde žijí příběhy. Začni objevovat