Je středa 30. května. Myslela jsem si, že tento den bude jako každý jiný. Jenže se stalo něco, co jsem nečekala a co by jste rozhodně nechtěli zažít. Byl to nejhorší den mého života. Proto vám povím můj příběh.
Je ráno a já jako obvykle vstávám do školy, v 6:30 hodin. Chci jít do školy, ale najednou ve zprávách v televizi říkají: ,,Dnes, časně ráno, uprchl z Arkhamské psychiatrie kriminálník a vrah, Jerome Valeska.". Dál jsem to neposlouchala, protože mě to nezajímalo a musela jsem spěchat do školy. Nezajímá mě totiž nějaký psychopat, který zdrhnul ze cvokárny.
Přišla jsem do školy a tam na mě čekaly mé skvělé kamarádky. No, kéž bych si jen nedělala srandu. Mám totiž jen jednu kamarádku, která ještě k tomu nejspíš jen předstírá, že je má kámoška. Jmenuje se Lucy. Pomalým krokem vejdu do třídy a ohlížím se po ní. Odložím školní batoh ke své lavici a jdu za ní. Pozdravíme se a ona hned začne mluvit o tom psychopatovi, co byl dnes ráno v televizi. Je do něj zblázněná nebo co? Vůbec mě to ale nezajímá.Po škole jsem přišla domů a uviděla jsem to nejhorší, co se kdy mohlo stát. Vešla jsem do kuchyně a na podlaze ležela moje rodina, celá od krve a mrtvá. Začala jsem brečet. Snažila jsem se jim ještě pomoct, ale marně. Zavolala jsem policii, která po několika minutách přijela a začala to vyšetřovat. Naštěstí s nimi byl i ten nejlepší detektiv ve městě, James Gordon. Po vyšetřování mi ale řekli, že mě odvezou do sirotčince. Nechtěla jsem, ale musela.
Šla jsem si sbalit nejdůležitější věci a rozloučila se se svým bytem. Pořád jsem brečela a divila se, že ten vrah nezabil i mě. Proč zabil mou rodinu, ale mě ne? Toť otázka. Je to zvláštní. Vím jen jedno, ten vrah půjde za mříže!
Tohle byla na začátek trošku kratší kapitola, ale příště už bude delší 😋
ČTEŠ
V zajetí psychopata
Novela JuvenilDOKONČENO Hlavní postavy: Jerome Valeska- psychopat Katherine Hall- zajatá Příběh je o 16ti leté Katherine (Kate), které se jednou stane to nejhorší, co se jí mohlo stát. Více v příběhu 😊 🏅1- #jeromevaleska 🏅3- #týrá...