Je další den ráno, přesněji 9:30 hodin. Ještě bych spala, ale vzbudil mě Jerome. ,,Dobré ráno, krásko." řekl a pohladil mě po vlasech. Promnula jsem si oči a podívala se na něho. Držel v ruce velkou kytici a povídal ,,Tady máš. Koupil jsem jí ten den, kdy jsi utekla. Chtěl jsem ti jí dát, ale už jsi byla pryč.".
Vzala jsem kytici do ruky, políbila Jeroma a poděkovala mu. Kytice už byla trošičku opadaná, ale nevadilo mi to.
Jerome šel směrem k mému stolu. Přišel ke kočičímu domečku a vytáhl z něj koťátko Sáru. ,,Nevadila by ti malá návštěva dvou zrzavých kocourů u tebe v pelechu?" zeptal se Jerome. Zasmála jsem se, položila kytici na stoleček a udělala Jeromovi s kotětem trochu místa u mě v posteli. Společně si ke mě lehli a přikryli peřinou.***
Máme po obědě. Jdu zrovna na záchod. Sednu si na mísu a vykonávám potřebu. Wow...
Když v tu chvíli si vzpomenu na jednu věc. Já už jsem přece dávno měla mít menstruaci. Podívám se do svého mobilu na menstruační kalendář. Moje menstruace měla začít přesně před týdnem. Nejspíš mám zpoždění.
Tak počkat. Když mě vlastně Jerome znásilnil, neměl ochranu. Doufám, že to není to, co si myslím. Ne, to nemůže být pravda. Ale nemám z toho dobrý pocit.Rychle utíkám k Jeromově ložnici. Zrovna spí. Tak jdu do kuchyně. Na stole leží peněženka od Jeroma. Vezmu si z ní pár drobných a jdu k výtahu.
***
Vcházím do malého obchodu na rohu ulice. ,,Jeden těhotenský test. Nebo radši dva." řeknu. Je tam nějaký divný prodavač. ,,A máte dost peněz, slečno? Kolik vám vůbec je?" zeptá se. Nemám na něho nervy a tak vytáhnu z opasku zbraň, namířím jí na prodavače a s klidem prohlásím ,,Tak dejte mi ten test.". Prodavač se vyděsí a dá ruce nad hlavu. Opatrně mi dá dva těhotenské testy a jen čeká, co se bude dít. ,,A účet netřeba?" řeknu. Prodavač zatřese hlavou a podá mi účet.
Dám mu peníze na stůl a řeknu ,,Stejně účet nechci. Drobné si nechte.". Dám si do kapsy těhotenské testy a rychle vycházím ze dveří, zbraň mám stále namířenou na prodavače. ,,Tak nashle!" řeknu s úsměvem. Schovám zbraň za opasek a utíkám zpátky domů.***
Vyjdu z výtahu a chci zamířit rovnou do koupelny, jenže mě zastaví Jerome. ,,Kdepak jsi byla?" zeptá se a chytne mě za ramena. ,,Ehm...jen si trošku provětrat hlavu." řeknu nervózně. ,,Pojď, něco ti ukážu." řekne a chytne mě kolem pasu.
,,Podívej na tu nádheru." řekl, když mě zavedl do jeho ložnice a ukázal na postel. Na ní ležela obrovská zbraň, celá ze zlata. ,,Páni. No, krásná." řekla jsem. ,,Viď že jo." řekl, s radostí si lehnul do postele a objímal zbraň.
,,Dobře, tak já..." řekla jsem a už jsem byla na odchodu. ,,To ne." řekl Jerome, rychle vstal, chytil mě za ruku a pokračoval: ,,Zůstaň tady na chvíli semnou.". Pomalu mě vedl směrem k posteli, už chtěl zavřít dveře. Ale já jsem se mu vysmekla, chytila dveře a řekla ,,Potřebuju na záchod. Za chvíli jsem zpět.". Jerome se smutně posadil na postel.
Rychle jsem běžela do koupelny. Zamkla jsem se v ní. Svlékla jsem si kalhoty, po té kalhotky a posadila se na záchod. Rozbalila jsem těhotenský test a vyčůrala se na něj. Po chvilce jsem se na něj opatrně a s nervozitou po celém těle podívala...KONEC KAPITOLY
-Je Kate těhotná, nebo ne?
Dozvíte se v příští kapitole...
ČTEŠ
V zajetí psychopata
Подростковая литератураDOKONČENO Hlavní postavy: Jerome Valeska- psychopat Katherine Hall- zajatá Příběh je o 16ti leté Katherine (Kate), které se jednou stane to nejhorší, co se jí mohlo stát. Více v příběhu 😊 🏅1- #jeromevaleska 🏅3- #týrá...