Stále se ke mě pomalu přibližuje, z úst mu jde cítit jen alkohol. Je to hnusné. Najednou je tak blízko, že na té posteli skoro až ležím. Mám z něho strach. Drží mě jednou rukou za stehno a druhou za hlavu. Jenže najednou mě chytí za záda a hodí semnou o postel. Chce mě začít svlékat, ale já se bráním. Jerome vstane z postele a já se posadím. Myslela jsem si, že už přestane, ale to jsem se mýlila. Řekl ,,Tak tedy začneme u mě." a začal se svlékat on. Svlékl si tričko a já jsem uviděla jeho vánočku na břiše. To jsem nečekala. Pak si sundal kalhoty. Nejspíš jsem se chtěla začít svlékat taky, nebo co, protože jsem neodolala jeho kráse a tělu. Chtěl si sundat trenky, ale zachránili mě jeho kamarádi, kteří najednou zavolali: ,,Jerome, pojď, dáme ještě jednu!". Jerome se rychle oblékl, řekl ,,Tak později...", a pomalu odešel z místnosti, skoro až neudržel rovnováhu.
Ulevilo se mi. Jsem ráda, že odešel, ale vůbec nechápu, co to vjelo do mě. Vážně jsem se chtěla začít svlékat taky? Tak to teda ne! Příště se musím ovládat. Ještě teď jsem vyděšená, vůbec jsem to nečekala. Jdu se tedy osprchovat.***
Už jsem osprchovaná a jdu tiše z koupelny, aby mě nikdo neviděl, nebo neslyšel. V baráku je nějaký podezřelý klid. Všude ticho. Nenápadně se podívám přes dveře do obýváku. Všichni spí. Zvláštní. Tak jdu tmavou, skoro až strašidelnou chodbou, do svého pokoje. Najednou uvidím, jak jde někdo naproti mě. Je to nějaký vysoký, mohutný a holohlavý chlápek. Zastavím se, on se postaví přímo předemě a říká: ,,Slečno, nejspíš jsem se ztratil. Kde najdu záchod?". Ukázala jsem prstem za sebe, na koupelnu. On poděkoval a šel dál. Jenže najednou se zastavil, otočil a řekl: ,,Mimochodem, jmenuji se Aaron.". Kývla jsem a on odešel. Byl taky úplně na šrot, málem si rozbil hlavu o zeď. Radši jsem to ignorovala a šla do svého pokoje. Zavřela jsem za sebou dveře a lehla si do postele. Přikryla jsem se dekou a začala přemýšlet. Stýská se mi po rodině, domově a kamarádech. Jo moment, já vlastně nemám kamarády. Ale i tak, chci se odsud dostat. Doufám, že mě policie co nejdříve najde a Jeroma Valesku znovu zavře do Arkhamu. Už aby to bylo. Jediné, co si ten psychopat zaslouží, je sedět za mřížemi. Nechápu, proč mě unesl. Proč unesl zrovna mě? Proč chtěl vůbec někoho unášet? Toť otázka, na kterou zná odpověď nejspíš jen on. No nic,jsem unavená, jdu spát.
Mimochodem, ještě jednu věc jsem vám neřekla. Mám přítele jménem Tony. Asi vás to úplně nezajímá, ale bude s ním souviset nějaká další kapitola. To uvidíte.Konec kapitoly😁 Doufám, že se vám líbila, ale byla trošku kratší, no. Zajímá vás, co bude s Tonym, přítelem od Kate? To se dozvíte příště 🤗😀
ČTEŠ
V zajetí psychopata
أدب المراهقينDOKONČENO Hlavní postavy: Jerome Valeska- psychopat Katherine Hall- zajatá Příběh je o 16ti leté Katherine (Kate), které se jednou stane to nejhorší, co se jí mohlo stát. Více v příběhu 😊 🏅1- #jeromevaleska 🏅3- #týrá...