Zmáčkl mi stehno, ale tím, že jsem nebyla nadržená, jsem nevydala žádný zvuk. Právě naopak. Dala jsem mu ruku pryč. Nechci už s ním nikdy nic mít. Jenže on nepřestával. Stále měl potřebu dotýkat se mě, ale já jsem se bránila. Když už to zašlo daleko, vstala jsem z lavičky a řekla ,,Tohle bych mohla nahlásit jako sexuální obtěžování.". Jerome vstal taky, chytil mě kolem pasu a odpověděl ,,Jenže ty nic nahlašovat nebudeš.". Chtěl mě líbat na krku, ale vysmekla jsem se mu. Šel pomalým krokem ke mě. Já jsem zas šla pomalým krokem od něj. ,,Nech mě už, ano? Nechci s tebou nic mít!" řekla jsem, jenže jeho to nejspíš urazilo. Přiběhl ke mě, chytil mě znovu kolem pasu a řekl ,,Každý semnou chce něco mít.". Bila jsem ho do ramenou a říkala, že je egoista. On si mě chytil a nesl jako princeznu. Chtěla jsem mu utéct, ale bylo to marné. Jen jsem doufala, že se tady zase objeví nějaký hlídač, nebo nejlíp policie. Sedl si na lavičku a mě si posadil obkročmo na klín. Líbá mě na krku a pomalu směřuje dolů, k prsům. Nechtěla jsem to udělat, ale omylem jsem vydala zvuk. ,,Takže se ti to líbí." řekl s úsměvem Jerome a dál pokračoval. Vlepila jsem mu facku a vstala z něj. Jenže on hned potom vstal a přimáčkl si mě ke stromu. V tu chvíli mi do hlavy vlétl nápad. Měla jsem totiž koleno přímo na úrovni jeho rozkroku. Měla jsem chuť to udělat, ale bála jsem se, že mu nějak ublížím. Třeba už potom nikdy nebude moct mít děti. Proboha! Co to semnou je? No nic, stejně si toho všimnul, tak se postavil jinak. Sakra!
Najednou začal menší boj. Kopla jsem mu trochu kolenem do břicha, on následně uskočil. Pak jsem mu dala pěstí do obličeje. Chtěl mě uklidnit, ale já jsem mu vrazila facku. S klidem si šel sednout na lavičku. Dívala jsem se mu do obličeje. Nejspíš ho to bolelo. Co jsem to udělala? Proč to dělám? Přiběhla jsem k němu, poklekla jsem a omluvila se mu. Jenže on to jen hrál. Postavil se z lavičky, já ze země. Držel mě kolem pasu a já kolem krku. Dívala jsem se mu do očí. Nejde to. Nemohla jsem odolat. Začali jsme se líbat. A to pořádně. Přimáčkl si mě ke stromu. Zase jsme byli nějak nadržení. Líbal mě skoro všude. Po celém obličeji, na krku, na prsou. Po chvilce mi dal ruku mezi nohy. Jak příjemné. Tak jsem mu jí tam strčila taky. Dotýkala jsem se jeho krásně vypracovaných bříšáků, on mě chytal za zadek. Prostě jsme nemohli odolat. Osahávala jsem ho celého, on mě taky.
Stále jsme se líbali.
Najednou nás ale vyrušil nějaký zvuk. Rozhlíželi jsme se kolem sebe. Pak jsme se podívali na sebe a pustili se. Na chvíli jsme jen tak přemýšleli a zmateně koukali. Po té už jsme šli domů. Celou cestu jsme nepromluvili. Jen když jsme procházeli kousek centrem, Jerome se ke mě přiblížil a dal mi ruku na zadek. Udělala jsem si z něho srandu a dala mu taky ruku na zadek. Mám pocit, že ta Zoo nás nějak spojuje.KONEC KAPITOLY
-Nebude Kate litovat, že Jeromovi neodolala?
Dočtete se v příští kapitole-Líbila se vám kapitola?
ČTEŠ
V zajetí psychopata
TeenfikceDOKONČENO Hlavní postavy: Jerome Valeska- psychopat Katherine Hall- zajatá Příběh je o 16ti leté Katherine (Kate), které se jednou stane to nejhorší, co se jí mohlo stát. Více v příběhu 😊 🏅1- #jeromevaleska 🏅3- #týrá...